Beantwoorden
000001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?

Ik ben alles over aan het zetten op kodi zodat ik vanop één toestel (waarvan ik zelf de hardware kan bepalen) alles kan bekijken: Plex, Netflix, Youtube, Radio, Muziek.

 

Momenteel heb ik dit werkende met Vtm Go en VRT Nu maar yelo play werkt niet (omdat ik een tv box heb). Weet iemand of er voor kodi al ondersteuning is voor telenet-tv.be?

 

Ik ben zelf software ontwikkelaar dus wil gerust aan de slag om hier een kodi plugin voor te maken, maar bestaat er een API die hiervoor beschikbaar is en eventueel documentatie?

 

Groeten,

Peter

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: telenet-tv en kodi: api beschikbaar?

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?

@000001 ik vrees voorlopig nog niet, de telenet box is nog niet zo talrijk in de huiskamer dan een digibox/corder met Yelo optie.

dit kan misschien in de toekomst komen maar als er niemand tijd in steekt zal dit er niet snel komen.

alvast veel succes want een android box type geeft voor mij ook geen Yelo met de officiële app....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?

Wat zoeken op github toont dat de meeste kodi media plugins voor deze regio door slechts een paar developers gemaakt zijn. Misschien kan je hen contacteren. Mijn ervaring is dat ze snel reageren. En je mag ons op de hoogte houden. Ik ben alvast geinteresseerd. Je kan via github suggesties doen of commentaar op bepaalde suggesties geven. Zo kan de developer, indien nodig, prioriteiten verleggen. Ik vermoed dat telenet-tv over IP streamt er misschien, net als bij andere addons, authenticated, binnen bepaalde DRM beperkingen voor sommige content, naar bepaalde URLs kan gekeken worden. Media opnemen in en afspelen uit de Cloud zal een ander paar mouwen zijn. Maar ook dat zou via API met authenticatie moeten kunnen. Als Telenet dergelijke API wenst vrij te geven. En waarom niet... hoe meer telenet-tv abonnementen hoe beter voor hen.

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
000001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?

Ben er de voorbije uren eens naar aan het kijken geweest en inderdaad, er springt hier vooral één developer erboven uit. Ik ga die persoon eens contacteren en eens horen hoe of wat. L

ijkt me alleszins best te doen en hopelijk kan ik het baseren op de yeloplay plugin.

 

Wat ik al heb ontdekt via de website telenettv.be is het volgende:

 

## TV Gids (json)

## Details per show by crid (json):

## Watching tv
Token is refreshed every 30 seconds at endpoint OPTIONS https://obo-prod.oesp.telenettv.be/oesp/v4/BE/nld/web/license/token

Token example: cGF0aFVSST0lMkZkYXNoJTJGYWNodCUyRiUyQSZleHBpcnk9MTYxNjc3MjAzNiZmbj1zaGEyNTYmcmV1c2U9LTEmYy1pcC11bmxvY2tlZD0xJnglM0FndWlkPWRhMzE3ZDVlLTU2YjYtNGNhYS1iNGVmLWQ4MzRmYTM2YWQyNiZ4JTNBc3RyZWFtc2Vzc2lvbmlkPWIxNGFiMjgzLWJmZTItNDc4NC1iZDU1LTJlZWRmNTM0MWE1YyZjLWlkPURUVjQxNDQ5NzgsMWQyMzUyMmYyZThjZjBlMGJmZDEwYjYyNzZkYjM5NTllZTEzMDY0NWE5NThkYzQ5ODY0ZjA0MmEzNTAxM2JjZQ

Stream is at: