Beantwoorden
000001
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?

Ik ben alles over aan het zetten op kodi zodat ik vanop één toestel (waarvan ik zelf de hardware kan bepalen) alles kan bekijken: Plex, Netflix, Youtube, Radio, Muziek.

 

Momenteel heb ik dit werkende met Vtm Go en VRT Nu maar yelo play werkt niet (omdat ik een tv box heb). Weet iemand of er voor kodi al ondersteuning is voor telenet-tv.be?

 

Ik ben zelf software ontwikkelaar dus wil gerust aan de slag om hier een kodi plugin voor te maken, maar bestaat er een API die hiervoor beschikbaar is en eventueel documentatie?

 

Groeten,

Peter

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: telenet-tv en kodi: api beschikbaar?

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?

@000001 ik vrees voorlopig nog niet, de telenet box is nog niet zo talrijk in de huiskamer dan een digibox/corder met Yelo optie.

dit kan misschien in de toekomst komen maar als er niemand tijd in steekt zal dit er niet snel komen.

alvast veel succes want een android box type geeft voor mij ook geen Yelo met de officiële app....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Telenettv.be en Kodi: api beschikbaar?