24791
netweters
|
152705
antwoorden
|
20730
vragen
|
Abonnement: Whop (max 2 triiing apps actief)
Ik had vroeger 2 smartphones (Huawei P7 en Nexus 4).
De Huawei P7 (Android Lollipop) is vervangen door Moto X4 (Android Oreo).
In de gekoppelde toestellen (mijn.telenet) heb ik de Huawei P7 verwijderd. Er is nu nog één toestel actief (en werkt normaal met Triiing).
De app heb ik ook kunnen installeren (download via Play Store) op de Moto X4, maar krijg hem niet aan de praat. "Oeps. Er ging iets mis. Probeer het later opnieuw."
Deze boodschap verschijnt telkens als ik op het basisscherm mijn userid en paswoord ingeef. Maar verder dan de daaropvolgende fout geraak ik niet.
De app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zelfde resultaat.
Cache gewist en locale data gewist. Nadien nog steeds zelfde resultaat.
Wat kan ik nog proberen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo, op mijn Huawei P8 was er geen probleem en een wiko wim lite
aangekocht , maar ook hetzelfde zoals het probleem bij U.
"Oeps. Er ging iets mis. Probeer het later opnieuw."
Ik heb tring opnieuw herinstallatie gedaan en nog eens ....
Wat kan ik nog proberen?...................................
De app is toch geinstalleerd op het interne geheugen en niet op een sd-kaartje ?
Bedankt voor antwoord,
Ik heb geen de kaartje in het toestel.
mvg Hendrik
Het is een algemeen probleem zoveel is zeker. Gisteren moest ik voor een klant triiing op zijn iphone zetten en zelfde fenomeen. Als je verkeerde wachtwoord invult krijg je gewoon melding login gegevens verkeerd. Als je gegevens correct invult blijft hij 30 seconden hangen en dan die foutmelding. Daarna op mijn eigen gsm met mijn account geprobeerd met hetzelfde resultaat. Mijn gsm is een S7 Edge dus maakt niet uit Android of ios ligt aan jullie Telenet :).
Gisteren contact met Wiko genomen. En vandaag antwoord gekregen,wat een snelheid! <zie onder de mail ontvangen van Wiko>Ik heb gedaan zoals Wiko mij voorstelt ,maar geen uitkomst.Ik wacht op resultaat van Telenet?Beste meneer Loomans,Om een app te installeren welke niet eigen is aan het systeem Wiko ga je als volgt te werk :
> open "Instellingen"
> druk op Beveiliging
> schuif op aan : "Onbekende bronnen : toestaan dat apps uit onbekende bronnen worden geinstalleerd".
Daarna kan je de app installeren.
Indien het probleem nog steeds niet werd opgelost na het uitvoeren van deze procedure, gelieve de ontwikkelaars van de app te contacteren, teneinde Wiko bij te voegen in de lijst met verenigbare toestellen.
Steeds ter beschikking verblijvend voor meerdere informatie.
Vriendelijke groeten.
Uw klantenservice,
Mail klantenservice@wikomobile.com
www.wikomobile.com
@Roger007schreef:
Ik heb al meerdere dagen hetzelfde probleem: er is iets mis, probeer opnieuw. Ik zie het niet meer zitten met deze uitleg na 7 keren opnieuw installeren van Triiing en een nietszeggende foutboodschap. Roger007
@Roger007Zoals ze van telenet hebben gezegd het probleem ligt bij hen en ze onderzoeken het probleem. De app herinstalleren en blijven proberen gaat niets oplossen. Je niet verder frustreren en wachten tot het probleem wordt opgelost door Telenet is de boodschap. Ze zullen het hier wel melden als het zover is.
Goede avond allemaal,
Ik heb goed nieuws .Juist Triiing kunnen activeren.
Het is bij mij gelukt , heb getest en zeer prima werking.
Hierbij hoop ik , dat het bij Julie ook werkt
Ook hier vanmorgen opnieuw geprobeerd. En ook hier is activatie nu vlekkeloos verlopen.
OK Bedankt, ook bij mij tip-top in orde nu
Roger007