|
25.762
netweters
|
159.514
antwoorden
|
|
21.499
vragen
|
Hallo, nog iemand bij wie het verbruik in de app niet correct werkt?
laatste versie van de app inps geinstalleerd, modem al gerest.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Net gecheckt; bij mij werkt de app normaal en toont m'n verbruik waarop ik geen afwijkingen zie.
Wat ik wel al gemerkt heb met zowel MijnTelenet in de browser als in de App op de smartphone, is dat die een persistente foutmelding kan blijven geven totdat je je modem eens fysiek(!) heropstart, ik zeg "fysiek" omdat je hem via de app of browser ook kan rebooten maar soms is het nodig om effectief naar het ding te stappen en die even uit de stroom te halen, 30 seconden wachten, en weer inpluggen.
Zo had ik ooit een foutmelding dat mijn netwerk offline is en mijn modem geen verbinding had, terwijl alles gewoon correct werkte, ik had via de app al verscheidene keren heropgestart, maar die melding in MijnTelenet ging maar niet weg...
Totdat ik effectief naar m'n garage ging en de stroomkabel van de modem uit trok... vanaf dat ie dan weer heropgestart was, was alles in orde en de foutmelding in MijnTelenet was weg en sindsdien niet meer terug gekomen.
Toestellen hebben soms nog gewoon 's een harde reboot nodig.
Ik zou zeggen probeer het eens, hopelijk is het bij jou ook opgelost dan.
Harde reboot modem gedaan.
zonder succes, probleem blijft hetzelfde?
Ai...
Dan heb ik geen idee...
Toch zeker niet wat betreft je eerste screencapture...
Wat betreft de tweede melding lijkt me gewoon dat je tegen je verbruikslimiet aanzit voor wat jouw basic abonnement betreft, normaalgezien van zodra je nieuwe verbruiksperiode start wordt dat weer gereset. Je hebt geen 'unlimited' dus dan is die melding wel normaal, ik zou zeggen wacht het even af totdat je nieuwe verbruiksperiode start, blijven de meldingen dan staan zal je toch even met de klantendienst moeten bellen.
Die melding betekent niet dat de gebruiker tegen zijn limiet zit. Dat staat er ook niet. Wellicht heeft hij een grote download/upload gedaan en vandaar de 'tip': als je op deze manier verder doet... Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en had nog genoeg volume over. Voor mij komt dit over als mensen 'motiveren' een duurde abo te nemen dat ze eigenlijk niet nodig hebben.
Zoals Sb zegt is gewoon een waarschuwing je heb je hebt nog meer dan genoeg
En het telt in de daluren voor maar een kwart mee
en de piek uren voor de helft
Dus 150 GB is in de piek uren 300 GB of in de daluren 600 GB
Het rare is, zowel op ipad als samsung phone, krijg ik bij verbruik eerst die tip over mijn verbruik.
Ga ik naar details op samsung phone krijg ik eerst mijn nog beschikbaar verbruik, maar geen verbruik per dag, maar, oeps geen telenet diensten! Op de iPad alleen het oeps scherm, geen telenet diensten?
Op beide toestellen geen dagverbruik? Laatste versie van app is geïnstalleerd . Dit is screenshot via mytelenet.
In Mytelenet zie ik wel mijn mobiel verbruik maar niet mijn internetverbruik, dit reeds een 10-tal dagen - noch op mijn iphone12 noch op mijn iPad Air. Ik kan het wel raadplegen op de website. Ik heb al alles gedaan wat normaal moet gebeuren (aan/uit - verwijderen/installeren....)
volgens een telenetmedewerker!
Hallo Walter, het is een plezier om je aan de lijn te hebben. Ik wil je eerst laten weten dat er sprake is van een algemene storing die de gebruikservaring van de consumptiedienst op de Telenet-servers beïnvloedt. Maak je geen zorgen, onze ontwikkelaars zijn al bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Inderdaad, nog even bevestigen dat er voor het beschreven probleem binnen Telenet een IT-ticket loopt. Dit probleem wordt voornamelijk opgemerkt door klanten met een internetabonnement waarbij het volume niet onbeperkt is. Zoals @retlaw al aangaf, is dit gekend bij Telenet. Een oplossing volgt uiteraard zo snel mogelijk!