Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
retlaw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Verbruik in my telenet app

Hallo, nog iemand bij wie het verbruik in de app niet correct werkt?

laatste versie van de app inps geinstalleerd, modem al gerest.IMG_0477.jpegIMG_0478.jpeg

9 reacties
Turdus_Maximus
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Star Wars Day On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Verbruik in my telenet app

Net gecheckt; bij mij werkt de app normaal en toont m'n verbruik waarop ik geen afwijkingen zie.

 

Wat ik wel al gemerkt heb met zowel MijnTelenet in de browser als in de App op de smartphone, is dat die een persistente foutmelding kan blijven geven totdat je je modem eens fysiek(!) heropstart, ik zeg "fysiek" omdat je hem via de app of browser ook kan rebooten maar soms is het nodig om effectief naar het ding te stappen en die even uit de stroom te halen, 30 seconden wachten, en weer inpluggen.

 

Zo had ik ooit een foutmelding dat mijn netwerk offline is en mijn modem geen verbinding had, terwijl alles gewoon correct werkte, ik had via de app al verscheidene keren heropgestart, maar die melding in MijnTelenet ging maar niet weg...

Totdat ik effectief naar m'n garage ging en de stroomkabel van de modem uit trok... vanaf dat ie dan weer heropgestart was, was alles in orde en de foutmelding in MijnTelenet was weg en sindsdien niet meer terug gekomen.

Toestellen hebben soms nog gewoon 's een harde reboot nodig.

Ik zou zeggen probeer het eens, hopelijk is het bij jou ook opgelost dan.

retlaw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Verbruik in my telenet app

Harde reboot modem gedaan.

zonder succes, probleem blijft hetzelfde?

Turdus_Maximus
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Star Wars Day On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Verbruik in my telenet app

Ai...

 

Dan heb ik geen idee...

Toch zeker niet wat betreft je eerste screencapture...

Wat betreft de tweede melding lijkt me gewoon dat je tegen je verbruikslimiet aanzit voor wat jouw basic abonnement betreft, normaalgezien van zodra je nieuwe verbruiksperiode start wordt dat weer gereset. Je hebt geen 'unlimited' dus dan is die melding wel normaal, ik zou zeggen wacht het even af totdat je nieuwe verbruiksperiode start, blijven de meldingen dan staan zal je toch even met de klantendienst moeten bellen.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 6165
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Verbruik in my telenet app

@Turdus_Maximus 

Die melding betekent niet dat de gebruiker tegen zijn limiet zit. Dat staat er ook niet. Wellicht heeft hij een grote download/upload gedaan en vandaar de 'tip': als je op deze manier verder doet... Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en had nog genoeg volume over. Voor mij komt dit over als mensen 'motiveren' een duurde abo te nemen dat ze eigenlijk niet nodig hebben.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Berichten: 4952
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Verbruik in my telenet app

Zoals Sb zegt is gewoon een waarschuwing je heb je hebt nog meer dan genoeg 

En het telt in de daluren voor maar een kwart mee 

en de piek uren voor de helft 

https://www.netweters.be/t5/Surfen-bellen-sms-en/Verbruik-vast-volume-niet-meer-gehalveerd/td-p/2019...

Dus 150 GB  is in de piek uren 300 GB   of in de daluren  600  GB 

retlaw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Verbruik in my telenet app

Het rare is, zowel op ipad als samsung phone, krijg ik bij verbruik eerst die tip over mijn verbruik.

Ga ik naar details op samsung phone krijg ik eerst mijn nog beschikbaar verbruik, maar geen verbruik per dag, maar, oeps geen telenet diensten!  Op de iPad alleen het oeps scherm, geen telenet diensten?

Op beide toestellen geen dagverbruik? Laatste versie van app is geïnstalleerd . Dit is screenshot via mytelenet.

IMG_0481.jpeg

 

 

 

 

Pygo
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Verbruik in my telenet app

In Mytelenet zie ik wel mijn mobiel verbruik maar niet mijn internetverbruik, dit reeds een 10-tal dagen - noch op mijn iphone12 noch op mijn iPad Air. Ik kan het wel raadplegen op de website. Ik heb al alles gedaan wat normaal moet gebeuren (aan/uit - verwijderen/installeren....)

retlaw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Verbruik in my telenet app

volgens een telenetmedewerker!


Hallo Walter, het is een plezier om je aan de lijn te hebben. Ik wil je eerst laten weten dat er sprake is van een algemene storing die de gebruikservaring van de consumptiedienst op de Telenet-servers beïnvloedt. Maak je geen zorgen, onze ontwikkelaars zijn al bezig om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Philippe_
Moderator
Berichten: 60
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Verbruik in my telenet app

Inderdaad, nog even bevestigen dat er voor het beschreven probleem binnen Telenet een IT-ticket loopt. Dit probleem wordt voornamelijk opgemerkt door klanten met een internetabonnement waarbij het volume niet onbeperkt is. Zoals @retlaw  al aangaf, is dit gekend bij Telenet. Een oplossing volgt uiteraard zo snel mogelijk!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.