24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik vroeg me af of er nog andere gebruikers zijn die het Play Sports logo zien staan in de Yelo Play app zoals in onderstaande schermafbeelding.
Ik zie dit in de tv-gids, bij elke willekeurige zender en elk willekeurig programma. "In Play Sports only on your Digibox"...
Wat doet het Play Sports logo daar? Ik heb bovendien geen Play Sports. Dit is de Android versie van de app. Als ik de taal van mijn gsm aanpas naar het Nederlands, blijft dat logo daar staan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb me dat ook al afgevraagd, maar omdat ik noch Play, noch Play More, noch Play Sports heb mak ik me daar niet druk over.
Wrs een klein bugje...
Zal er wrs wel automatisch uit verdwijnen 😉
Heb je een Play abo?
Ikzelf heb Play More..
Op elke plaatst waar ik dit logo zou verwachten staat ook het juiste logo van PM...
Nee, ik heb geen Play, geen Play More en ook geen Play Sports.
Het Play of Play More logo daar zou een stuk logischer zijn.
@Suzy, zou jij dit misschien eens gelijk op het juiste niveau kunnen aankaarten? Ik heb een tijdje terug al eens poging ondernomen, maar dat was geen succes...
@Suzy, heb jij toevallig nog feedback ontvangen hierover, ik krijg nog steeds een verkeerd logo te zien.
Ik heb vandaag een update gehad van de app. Het probleem is opgelost. Er is wat tekst weggehaald (omschrijving is nu wel erg summier, "In") en er staat nu een Play 'new' logo.
Ik dacht al te reageren om te zeggen dat het bij mij niet niet verbeterd is, maar ik dacht er op tijd aan dat Android 9 (toch met mijn instellingen) apps niet meer automatisch updatet. In de Play Store zag ik dat er een update was voor Yelo play. Na de installatie van de update was het effectief verbeterd.