24757
netweters
|
152430
antwoorden
|
20703
vragen
|
Wanneer ik via op de iPad in Yelo uitgesteld naar een programma wil kijken krijg ik steeds een verkeerde programma aanduiding. Op die manier is het niet mogelijk om de correcte info te zien van dat programma of om door of terug te spoelen. Voorbeeld: hier kies ik voor the hotel inspector. En bij afspelen krijg ik wel het juiste programma maar met de verkeerde aanduiding.
Kijk eens na of andere zenders wel correct weergegeven worden.
Indien alles daar OK is kan je best contact nemen met klantendienst en de moeilijkheden met deze zender melden. Zeg er zeker bij op welk type toestel dat voorkomt. Test het ook eens via de digicorder.
Als de programmagids verandert, is het mogelijk dat je nog de oudeprogrammering ziet omdat dat geven nog opgeslagen zit in een kladgeheugen. Je kan proberen om het venster te vernieuwen.
Het probleem is er al weken. Heb app ook al volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen was het een paar dagen ok en daarna weer fout. Is zo bij alle zenders...
Wel enkel via de Yelo app, via de digicorder is alles ok
Ook bij live kijken is er hetzelfde probleem dat hij niet het juiste programma aanduidt.
best dit doorgeven aan hun met zenders probleem en foto en meer info zij geven dit door aan de technische dienst zal wel een tijdje duren vakantie periode ( bij mij heeft 2 weken geduurd en dan heeft technieker gebeld stap per stap uitgelegd wat probleem was en fout zat epg programmeur na een maand had ik zelf gezien waar fout zat ik had het doorgeven )
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/technisch/