Beantwoorden
AP2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

Wanneer ik via op de iPad in Yelo uitgesteld naar een programma wil kijken krijg ik steeds een verkeerde programma aanduiding. Op die manier is het niet mogelijk om de correcte info te zien van dat programma of om door  of terug te spoelen. Voorbeeld: hier kies ik voor the hotel inspector. En bij afspelen krijg ik wel het juiste programma maar met de verkeerde aanduiding. 

15968115693495090024344069944351.jpg

15968114060317172390452947543236.jpg

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

@AP2 

Kijk eens na of andere zenders wel correct weergegeven worden.

Indien alles daar OK is kan je best contact nemen met klantendienst en de moeilijkheden met deze zender melden. Zeg er zeker bij op welk type toestel dat voorkomt. Test het ook eens via de digicorder.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5204
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

@AP2 

Als de programmagids  verandert, is het mogelijk dat je nog de oudeprogrammering ziet omdat dat geven nog opgeslagen zit in een kladgeheugen. Je kan proberen om het venster te vernieuwen.

0 Likes
AP2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

Het probleem is er al weken. Heb app ook al volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen was het een paar dagen ok en daarna weer fout. Is zo bij alle zenders...

0 Likes
AP2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

Wel enkel via de Yelo app, via de digicorder is alles ok

0 Likes
AP2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

Ook bij live kijken is er hetzelfde probleem dat hij niet het juiste programma aanduidt. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

@AP2 

Geef het aan bij de klantendienst. Daar moet het aangepast worden.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Verkeerde programma-info bij terugkijk-TV op Yelo Play

best dit doorgeven aan hun  met zenders probleem en foto en meer info zij geven dit door aan de technische dienst  zal wel een tijdje duren vakantie periode  ( bij mij heeft 2 weken geduurd en dan  heeft   technieker gebeld stap per stap uitgelegd wat probleem was en fout zat epg programmeur na een maand had ik zelf gezien waar fout zat ik had het doorgeven )

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/technisch/

 

0 Likes