24757
netweters
|
152405
antwoorden
|
20700
vragen
|
Yelo play stopt al enkele dagen na opstart ervan, dit met Android 5 tablet en na laatste update van YP!
Is dit een gekend probleem?
Hi @hondaboy!
Hiervoor raad ik je toch aan om even contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. Zij kunnen dit verder voor je nakijken.
@DaanJordens @hondaboy het zou kunnen dat de app niet meer word ondersteund met android 5, dat is ook al een oude versie en qua veiligheid is dat te kwetsbaar spijtig genoeg,
met zo oude android versies is het nooit nodig om up te daten zomaar.
dat is nu het nadeel aan de vooruitgang met smartphones en apps, het gaat zodanig snel allemaal dat de levensduurte van een app soms snel voorbij is,
ook als je die smartphone als nieuw hebt gekocht en denkt jaren er geniet van te hebben met alle apps...
Android5 is idd nietmeer van de jongsten, ik heb gelukkig ook nog nieuwere versies in huis. Bedankt voor de reacties.
Al een oplossing?
Ik gebruik yelo Play nu via de webbrowser iplv de App.
Dat is geen oplossing maar een alternatief. Komt er nog een oplossing Telenet?
Kunt U de oplossing delen?
Hey @Ex-Netweter , je mag ons jouw klantgegevens bezorgen via Facebook Messenger (moest dit nog niet het geval zijn). We zijn voorbeelden aan het verzamelen zodat onze collega's dit grondig kunnen onderzoeken. Thanks.
@Master-Magic schreef:
@DaanJordens @hondaboy het zou kunnen dat de app niet meer word ondersteund met android 5, dat is ook al een oude versie en qua veiligheid is dat te kwetsbaar spijtig genoeg,
met zo oude android versies is het nooit nodig om up te daten zomaar.
Ik kan alvast bevestigen dat dit niet de oorzaak is voor @hondaboy zijn probleem. Voor Yelo Play is er op 22/07 een nieuwe Android versie beschikbaar gekomen. Sinds die versie van de app zal het enkel werken vanaf Android 5.0 (Lollipop).
Heb je dus bv. een Android 4.4 (KitKat) dan kan je wel nog steeds de vorige versie van de Yelo Play app blijven gebruiken.