Beantwoorden
Polleta
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Vragen over Chromecast en Android mediaplayer

Beste Netweters

 

Ik ben sinds januari nieuwe yugo klant geworden en heb dan ook meteen de LG smart tv voor 99 euro aangekocht. Ik heb daarbij gelezen dat ik daarbij ook een gratis Chromecast kon bestellen na het ontvangst van mijn factuur. Ik heb deze eindelijk ontvangen. Hoe kan ik deze Chromecast nu gratis bestellen?

Daarnaast heb ik nog een vraagje ik heb nu reeds gelezen dat je de Yugo app niet rechtstreeks kan plaatsen op de LG smart tv en je best een Android mediaplayer kan kopen. Kan het kloppen dat je deze niet meer via de Telenet webshop kan bestellen?

 

Groetjes

 

Inhoud gewijzigd door Suzy (mod) | Reden: Android mediaplayer en chromecast

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Vragen over Chromecast en Android mediaplayer

@Polleta ik was verrast van je vaststelling dat de Xiaomi Mi Box niet meer op de Klantenprijs pagina stond. Heb dit intern dan eens doorgegeven en zij hebben me vandaag laten weten dat er momenteel online geen stock meer is voor de Xiaomi Mi Box.

Er zullen sowieso nieuwe leveringen plaatsvinden, momenteel is alleen nog niet met zekerheid geweten wanneer dit zal zijn. Hou dus zeker de Klantenprijs pagina in het oog! Als je dit toestel trouwens dringend nodig zou hebben, kan je wel nog terecht in één van de Telenet winkels, daar is er blijkbaar wel nog voorraad van dit toestel. Jammer genoeg hebben we wel geen zicht op de voorraad per winkelpunt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.