Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Wat moet je in hemelsnaam doen als je het wachtwoord van je persoonlijke login vergeten bent ? je zou https://www2.telenet.be/profiel-aanmaken?flow=recoverpwd&login=mijnemail@emailserver.be maar als ik dat probeer krijg ik een melding te zien dat ik moet inloggen in mijn telenet maar het is net dat wat ik niet kan.

Wat ook opvallend is wanneer ik probeer in te loggen op mijn telenet met mijn email en het FTP wachtwoord dan krijg ik weer de profiel maken pagina te zien die uiteindelijk faalt omdat de email al gebruikt is help.........

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: persoonlijk login mijn telenet

0 Likes
40 reacties
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

 

Heb vandaag mijn aanrekening ontvangen vroeger stond daarop onder "uw doccle token:" uw login dat is verdwenen daar zou nu toch mijn persoonlijke login moeten staan ? vreemd misschien is dat nieuwe IT systeem deze ouwen **bleep** vergeten 😂 en is mijn data niet goed overgezet .

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Ik zie dat telenet geprobeerd heeft mij te bellen maar mijn gsm was aan het laden ik schakel die uit tijdens het laden wat moet ik nu doen ? zelf terugbellen of wachten tot als ze nog eens  bellen.

Edit: e-mail ontvangen met de vraag of ik wil terugbellen ik zal dan maar zien dat ik genoeg tijd vrijhou want als ik eerst nog 45 minuten moet wachten ....

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

zeg Telenet,

 

Leuk dat je mij vraagt om terug te bellen maar zie dan tenminste dat ik binnen geraak en geen onaanvaardbare tijd moet wachten trouwens ook die boodschap om de paar seconden "wist je dat je het antwoord op de meest gestelde vragen kan vinden op klantendienst.telenet.be ?" is vrij irritant want je hoop stijgt dat er eindelijk iemand oppakt om 2 seconden later weer in de grond geboord te worden op de tonen van een liedje van Steve Miller.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

Voor zo ver je het weet dit is een forum van en voor klanten en niet klantendienst gerelateerd. 

Het is vervelend ja dat je moet wachten en dat de wachttijd op loopt enkel hebben wij daar als klant ook geen enkele invloed op. Geduld is de oplossing in dit geval of bel op een ander tijdstip terug en zie of het dan wat minder druk is. 

Ik heb vorige week nog gebeld voor iemand iets op te lossen en ik was binnen de 5 minuten aan de lijn de keer er voor heb ik ook 30 minuten gewacht. Twee verschillende tijdstippen heb ik gebeld en zo zie je maar dat het dus verschild. En ja ik heb er geduld voor heb effectief 30 minuten netjes gewacht. Want als je terug inhaakt kan het ook weer lang duren of je hebt geluk en je bent dan wel snel binnen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

hallo,

 

Ja ik kreeg een schatting van 30 minuten en ja hoor er pakte iemand de telefoon op na een dikke 28 minuten hij ging een email sturen naar mijn @telenet.be adres dat gesprek is ongeveer een uur geleden maar van die email is er geen spoor te bekennen nee ook niet in mijn spam folder .

Wat ik ook opvallend vond is dat hij niet vermelde dat ik een dossier bij de "achterliggende dienst" zou moeten hebben als die charels op whatsapp mij geen blaaskes wijsgemaakt hebben.

 

Als ik nu nog eens moet terugbellen ga ik mijn geduld verliezen hmmmm best wat uitstellen dan.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

Ik denk  dat ik weet wat de medewerker bedoelde met die e-mail waarschijnlijk heeft hij een nieuwe uitnodiging gestuurd wanneer telenet die verstuurd wordt dat automatisch een beheerders account maar waarom het altijd zolang duurt eer die mails hun bestemming bereiken dat is mij een raadsel emails zijn een directe vorm van communicatie.De enige rede die ik kan bedenken zijn misschien antispam limieten van de telenet mailservers om te voorkomen dat hun IPv4 adressen op een DNSBL blacklist terecht komen.

De  vorige keer heeft de "aankomst" van die e-mail ook abnormaal lang geduurd .

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

en die email is er nog steeds niet geeuw 🙄 dat wil dus zeggen dat een simpele email er reeds meer dan 24 uur over doet om zijn bestemming te bereiken .Ik weet niet wat ik hiervan moet denken .....







 

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Ik heb nog eens gebeld deze keer geen voorspelling van de wachttijd en na 50 minuten heb ik het opgegeven dit is niet meer te doen.

 

Dat je moet aangemeld zijn als beheerder in mijn telenet om een wachtwoord te resetten is blijkbaar een beveiliging om te voorkomen dat kinderen wachtwoorden zouden resetten maar kinderen hebben niks verloren in mijn telenet laat staan dat ze op moeke of pake hun gsm kunnen kijken voor de code zonder dat die dat gezien hebben.....

Die slagzin van telenet "om jullie nog beter te kunnen helpen in de toekomst schakelen we over naar een nieuw systeem" moet wat aangepast worden

Om jullie nog langer te laten wachten in de toekomst schakelen we over naar een nieuw systeem dit systeem stuurt jullie van het kaske naar de muur en eer je probleem opgelost is valt pasen en kerstmis samen. 🙄

 

Wachten , wachten en nog eens wachten dat is het enige dat die kennen 😡 maar eens mens die mij kan uitleggen waar die verdomde email e-mail blijft ? ho maar nu vraag je teveel hoor 😡

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Voor zover ik de uitleg begrepen heb, wordt in dit geval de mail verstuurd naar het mailadres van de hoofdgebruiker. Mogelijk heb je als hoofdgebruiker meer dan één e-mailadres.

Ik kan u bijtreden dat dit nieuwe systeem waarbij mailboxen en gsm-nummers optioneel gekoppeld kunnen worden aan een gebruiker niet deftig werkt met de overname. Oorspronkelijk had je als gebruiker één mailadres dat gebruikt werd voor e-mail en inloggen op Telenet. Dat werd uitgebreid tot drie soorten wachtwoorden, een zus een zo en nog een ander. Dat werd vervangen door een nieuwe login. Nu wordt daar nog een notie van hoofdgebruiker en andere gebruikers aan toegevoegd. Allicht is alle info wel ergens te vinden. Telenet vergeet hierbij dat er twee manieren zijn om geen informatie te geven: effectief geen geven of teveel aan informatie geven (het simpel houden of het complex maken).

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Hallo,

 

Die email lijkt wel in rook opgegaan want 72+ uur later is hij er nog niet het zou ook kunnen gaan om een vergissing de medewerker vorige Vrijdag had het over een formulier dat ik moest invullen maar wanneer de gebruiker al bestaat in het systeem kan je hem niet opnieuw aanmaken zo een uitnodiging gaat dus niks helpen.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Die melding Meld je aan op mijn telenet als beheerder en ga naar beheer je telenet mailbox om het wachtwoord van je e-mail adres te wijzigen is blijkbaar een maatregel om te voorkomen dat kinderen en of andere familie leden wachtwoorden zouden kunnen resetten.

 

  • Kinderen hebben niets verloren in mijn telenet.
  • Hoe kunnen ze ongezien op de gsm van moeke of vake kijken voor de benodigde code die via sms verstuurd wordt ?.

Deze maatregel slaat nergens op.

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Om een lang verhaal kort te maken de technische dienst heeft mij vandaag opgebeld blijkbaar hebben ze het email adres van de abonnementhouder veranderd maar ik had al een account met dit adres maar dit was een gewone gebruiker resultaat het werkt nog steeds niet ik zou dat profiel dus moeten kunnen verwijderen maar dat lukt niet

 

  1. Voor dat profiel te verwijderen kan ik de klantendienst bellen.
  2. Die email is dezelfde als degene waarmee ik hier inlog als die verwijderd gaat worden is mijn account hier verdwenen wat moet ik daarmee doen ?.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

En is je probleem opgelost of niet ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

Nee  ik denk dat dit is omdat ik een normale gebruikers account heb met dat email adres waardoor het systeem in de war is ik kan dan dat profiel niet verwijderen lukt niet

 

Ik ratel onzin uit komt door mijn frusteratie dat dat ding nog steeds niet werkt pffff jongens jongens

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord persoonlijke login resetten lukt niet

@Rik12 

Nee klopt je dient je dan terug als beheerder erop te zetten. 

Maar normaal kun je jou rol als gebruiker of beheerder zelf aanpassen. 

Dus kijk of je bij gebruikers de rol kan geven als beheerder. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes