24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
Ik probeer al sedert gisteren tevergeefs een nieuw toestel op de Telenet webshop te bestellen maar bij het drukken op de knop 'Bestellen' blijft de website ofwel hangen op 'Bijna klaar...' ofwel krijg ik de melding 'Helaas is dit nu niet mogelijk. Probeer het later opnieuw.'
Ik heb met verschillende browsers geprobeerd, op laptop en gsm, browser cache geledigd laar niets helpt.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Heb eens getest met Google Chrome en als ik een toestel bestel , dus op bestellen druk , dan kan ik daar mijn gegevens in geven.
Is dit bij een specifiek toestel want ik heb nu maar gewoon ergens opgedrukt want je hebt geen vermelding gedaan van type toestel. Kan zijn dat het enkel bij dat type toestel is geen idee.
Hallo,
Ik heb met verschillende smartphones geprobeerd (galaxy s23, a54, oneplus 11) en ook met een Ring deurbel: altijd hetzelfde probleem, zowel op pc als op mijn smartphone en met verschillende browsers (chrome, edge, firefox).
Bedankt om het te testen.
Ik heb eens de POST request getraced wanneer ik op Bestellen druk en ik zie een 422 (Unprocessable Entity) als antwoord met in de response:
Het zal dus iets specifieks met mijn account zijn. Ik zal de klantendienst contacteren.
Ik laat het weten zodra ik iets van support hoor.
Ik heb hetzelfde probleem en ben even langsgegaan in een Telenet-winkel. Men kon mij vertellen dat dit te maken had door het feit dat we op mijn account reeds een ander toestel besteld hadden en deze nog niet is aangekomen met de post. Misschien een gelijkaardig geval bij u? Ze hadden het alleszins laten weten aan de technische dienst en gingen mij contacteren.
Ik dacht dat je tot 4 stuks kunt bestellen
een lader zou ook als 1 stuk tellen
Hallo,
Ik heb voorlopig niets in bestelling staan en het is al een tijdje geleden dat ik nog iets heb besteld. Er moet een of andere status mis geconfigureerd zijn in hun databank. Ik hoop de klantendienst vandaag te kunnen contacteren, anders ga ik naar een Telenetwinkel zoals je gedaan hebt.
Ter info voor anderen die hetzelfde probleem zouden hebben: ik heb de klantendienst kunnen bereiken en de reden waarom ik niets op de webshop kan bestellen is omdat op mijn Telenet, mijn producten, de digitale TV op verwerking staat. Ik heb een aantal maanden geleden de nieuwe TV box gekregen en daardoor staat de digitale TV nog altijd op verwerking... Dat is uiteraard niet juist en het zal opgelost worden. Wanneer is een andere vraag... Waarom ik daardoor niets op de webshop kan bestellen lijkt me dan wel een logische fout in hun systeem.