24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
deze box wordt te koop aangeboden bij Telenet / yugo.
enkele dagen geleden geinstaleerd, software update gedaan. maar af en toe heb ik last van wegvallende kleuren.
Heeft er nog iemand last van ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Box staat naast de telenet modem... dus lijkt me straf dat hij zijn verbinding verliest.
Soms hersteld het beeld vanzelf, beeld valt een seconde uit en wordt dan terug normaal.
ik heb ook de HDMI contacten proper gemaakt, geen verbetering.
Die optie kan ik niet selecteren
zowel bij de instellingen van de Tv als de box, niets om in te stellen.
Het is zo dat het soms een half uur goed gaat, dan het beeld een seconde wegvalt, terug opspringt in gewijzigde kleuren. ook in andere apps dan de yugo tv is dat het geval.
het is me niet duidelijk of het de TV is of de box die beslist om de kleuren te wijzigen
Nu een gewone Chromecast aangesloten op dezelfde HDMI poort, werkt al een uur perfect, het zal dus aan het de MI BOX liggen.
ik neem contact op met telenet om hem om te ruilen.
Ik heb ook de mi box 4 en yugo. Je kan in de instellingen RGB kiezen maar dit lost het probleem niet op. Ik heb het probleem als ik live kijk op vitaya. Je kan dit probleem oplossen door even op pauze te drukken en dan terug op play.
Hebben ze de mibox omgeruild? En zoja, is het probleem opgelost met de nieuwe mibox?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Na twee vruchteloze bezoekjes aan de Telenet winkel en talloze berichtjes via Whatsapp met Telenet (een belachelijk verhaal dat ik jullie ga besparen) heb ik nu een link https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/retourformulier-telenet-toestel/ gekregen om het toestel met de post terug te sturen. Een nieuw toestel heb in nog niet verkregen.