Beantwoorden
samsam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

Kan je de Yugo app rechtstreeks op een recente Samsung smart TV downloaden? Of moet dat voorlopig nog via een externe mediaspeler?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yugo rechtstreeks op Samsung smart tv  

0 Likes
26 reacties
SD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

hi Suzy, 


Er is weer een maand verstreken sinds dit topic aangehaald is. Wat zijn de vooruitzichten om de Yugo app te gebruiken via een Samsung smart TV? 

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

Dag @SD1

 

Zonder te veel in detail te treden over de roadmap, maar TIZEN staat daar zeker op. We zijn daar momenteel mee bezig. Maar voor wanneer de release is en of we dit via béta users gaan doen is nog even onduidelijk.

Gert_Vb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Wereld gedichtendag Handje vol! It's your fifth party! Primeur!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

Beste, we zijn intussen opnieuw 2 maanden verder. Enige update?

 

Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

Ook ik ben hier benieuwd naar. Dit beïnvloedt de aanschaf van een nieuwe televisie. Ik zou graag een Samsung kopen namelijk. Hopelijk snel wat concreter nieuws.

Gert_Vb
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Wereld gedichtendag Handje vol! It's your fifth party! Primeur!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

@HaroenR Is er al meer duidelijkheid over de roadmap wat betreft Tizen?

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

@Gert_Vb, de Samsung TV app is onderdeel van Telenet TV flow. Een versie te validatie zit bij / is verzonden naar Samsung. Naar gelang van de validatie periode daar komt die er "spoedig" aan.

Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

@HaroenR Oh dat is super nieuws! Ik had ook zopas op de website van Telenet One gezien dat de Samsung TV vermeld stond als "binnenkort". Fijn!

 

Screenshot 2021-04-27 at 09.34.27.png

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

ik weet dat Samsung TV Plus komt kan zijn dat ze daar op hebben (de nieuwste modellen )zal het standaard op staan of de oude types het krijgen weet ik niet ik denk het niet zal tijd zijn om nieuw model 2021 te kopen niet de oude stock dat nog verkocht wordt

0 Likes
Ex-Netweter
 

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?


@luc55  schreef:

ik weet dat Samsung TV Plus komt kan zijn dat ze daar op hebben (de nieuwste modellen )zal het standaard op staan of de oude types het krijgen weet ik niet ik denk het niet zal tijd zijn om nieuw model 2021 te kopen niet de oude stock dat nog verkocht wordt


Samsung TV Plus is beschikbaar op alle Samsung Smart TV's die na 2017 zijn verschenen.

https://tweakers.net/nieuws/180702/samsung-tv-plus-dienst-met-twintig-kanalen-is-beschikbaar-in-de-b...

Dit heeft volgens mij echter helemaal niets te maken met de Telenet (Flow) TV app die voor Samsung zal verschijnen.

 

0 Likes
JVer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Happy New Year! Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

Goed nieuws! Ik hoop dat het probleem van haperend beeld tijdens piekmomenten daarmee opgelost is.

Sinds een jaar stream ik via de app op smartphone of tablet, sinds een week of twee constant haperingen via de app.

Via VRT Nu, VTM Go, Netflix … geen problemen als ik stream via de app.

0 Likes
Frederik81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?

Ik heb zo een vermoeden dat Samsung de apps niet zo snel valideert als Apple. Op basis van het bericht hierboven zou de app al minstens 10 dagen in validatie zijn. Dat is best langzaam, tenzij de app natuurlijk geweigerd werd en Telenet er opnieuw aan moet sleutelen. Wie zal het zeggen?

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

YUGO app rechtstreeks op Samsung smart TV downloaden?