24757
netweters
|
152412
antwoorden
|
20700
vragen
|
Ik heb speciaal 2x een MINIX Android media speler gekocht omdat deze goed werk(t)en met de Yelo Play App. Hiermee kunnen we televisie kijken in de ruimtes waar geen kabel is voorzien. De kamer voor de kinderen en de slaapkamer.
Sinds de laaste update (01/2018) blijkt het echter niet meer mogelijk om tv te kijken, telkens een "streaming probleem". Op de box beneden staat nog de versie van voor de update en die doet het prachtig.
Kan iemand bedenken hoe dit valt op te lossen? Beide toestellen zijn niet geroot, niet jailbroken en ondersteunen widevine en ms DRM.
Dank. (en bedank Telenet om ons in de handen van de concurrentie te duwen)
Opgelost! Ga naar oplossing.
De laatste versie lijkt het ook niet te doen: 4.18.0
Ik zal dit weekend (als ik zelf thuis ben) uitzoeken welke versie er wel werkt en of ik ze kan downgraden via een APK.
Bedankt voor de feedback, @Ex-Netweter.
De engineers hebben nog laten weten dat als de update naar 4.18.0 het probleem niet verhelpt, ze zouden willen vragen om een factory reset te doen van het toestel. Dat reset ook het DRM gedeelte op het toestel zelf. De app verwijderen en opnieuw installeren doet dit niet.
Na een factory reset werkt alles weer! Ik kan het nog steeds niet geloven!
Dat worden 5 sterren op Google Play!
Dat is geweldig nieuws, @Ex-Netweter! 😄
Bedankt om ons op de hoogte te houden, dan geef ik dat zo door aan ontwikkelaars.
Je kan met andere woorden terug volop naar TV kijken in de kamer van de kinderen en de slaapkamer. Vergeet zeker niet om even de oplossing aan te duiden, dan vinden andere Netweters het ook gemakkelijk terug.