Beantwoorden
BennyDH
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play crasht bij filteren op decoder sinds iOS 14

Sinds ios14 crashed de Yelo app wanneer ik wil filteren op 1 van de 2 digicorders in de MijnTv tab. Dit doet zich voor op zowel iPad als iPhone 

 

Titel aangepast door @Bjarne | Originele titel: Digicorder mijntv filter

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play crasht bij filteren op decoder sinds iOS 14

@BennyDH  heb je de app er al eens afgehaald en terug geinstalleerd ? Blijkbaar zitten er links en rechts problemen in de IOS 14 maar ik kan helaas niet testen met de Yelo app omdat ik een Tv Box heb dus ook een andere app. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BennyDH
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Yelo Play crasht bij filteren op decoder sinds iOS 14

Dag Patrick 

heb ik al gedaan idd, probleem blijft bestaan na herinstalleren en zelfs herstarten van de iPad 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play crasht bij filteren op decoder sinds iOS 14

@BennyDH  het gaat je probleem nu niet oplossen maar , dit probleem was er ook met de Yugo app. Door een update die Telenet heeft door gevoerd was het probleem van de baan. Misschien dan het beste te wachten op een update van de app. Eventueel je vraag anders eens stellen via Facebook of Whatsapp of bellen naar de klantendienst. Kan zijn dat er meerdere hetzelfde probleem hebben en dat ze er mee bezig zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.