24795
netweters
|
152742
antwoorden
|
20733
vragen
|
Hallo iedereen, chathelpdesk van telenet heeft me naar jullie gestuurd voor een antwoord op mijn probleem. Die is het volgende. Ik heb 6 weken geleden een splinternieuwe Samsung Galaxy tab A smt580 gekocht. Yelo Play erop gezet en alles ging prima. Tot een paar dagen geleden. Ik moest mij opnieuw inloggen en kreeg het 1e beeld. Film en series gingen prima. Tv kijken, terugkijktv, opnames enz lukken niet meer, hij bleef maar zoeken. App eraf gegooid, terug gedownload, ingelogd en nu bleef hij op alles zoeken. Niks deed het nog.
Het rare is, ik heb nog een Apple tablet (indertijd bij telenet aangekocht) en die had dezelfde kuren dan de Samsung op hetzelfde moment. Dus chathelpdesk van telenet gecontracteerd en daar 24u mee bezig geweest om een oplossing te krijgen. Resultaat: Apple doet het weer perfect, Samsung blijft zoeken. Volgens telenet zou het nu aan een verkeerde instelling van de Samsung liggen (??!!). En dat zou hij pas krijgen na 6 weken goed werken? Denk het niet.
Dus, wie kan mij hiermee helpen? Ligt het inderdaad aan de instellingen? Nog ter info... mailen, gamen, surfen en de rest, alles gaat prima.
Grtjs
@Puch schreef:Heb je uw tablet geroot? Indien ja, dan werkt Yelo Play niet meer.
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Bij mij werkt de androidversie van Yelo goed.
@Ex-Netweter Als het op je Apple wel werkt, kan het al niet aan je modemverbinding liggen en als je dezelfde logingegevens gebruikt kan het ook niet aan de login liggen.
Dan zou ik ook logischerwijs denken dat het iets te maken heeft met de tablet...
Wat bedoel je met geroot? Ik heb op de Apple en de Samsung hetzelfde gedaan.
Na 6 weken goed te werken? De problemen zijn pas gekomen nadat op opnieuw moest inloggen...
@Ex-Netweter schreef:Wat bedoel je met geroot? Ik heb op de Apple en de Samsung hetzelfde gedaan.
Oké, als je niet weet wat geroot is, zal je het ook niet hebben gedaan.
Dan moet ik helaas het antwoord schuldig blijven omdat mijn kennis van Android niet goed genoeg is.