24753
netweters
|
152361
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik heb net een nieuwe samsung Tab 7 aangeschaft. Bij de Yelo Play app schokt het beeld heel de tijd. Ik heb dit probleem nooit gehad met mijn vorige en veel oudere tablet. Is hier enige oplossing voor?
Titel aangepast door Tae-Yoon (mod) | Vorige titel: Yelo Play - Samsung Tab 7
@Baaf je kan eens zien of er een update is van de app zelf . Ervaar je het schokkende beeld eventueel ook op een ander toestel ? Kijk bijvoorbeeld eens op je smartphone of het zich daar ook voordoet.
@patrick37 laatste versie staat op de tablet. Bij andere toestellen heb ik helemaal geen last van schokkend beeld. Ik heb ook geprobeerd de settings van de beeldkwaliteit te verlagen, maar dan nog steeds een schokkend en haperend beeld...
@Baaf dan zou ik zeggen er scheelt iets aan de software van die tablet. Moest het aan Telenet zelf liggen zou je op al je toestellen hetzelfde probleem moeten hebben maar dat is niet zo. Kan je die tablet niet terug zetten naar de fabrieksinstellingen en alles opnieuw installeren ? Het is maar om te proberen.
Hier hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor?
Wanneer ik Yelo play open en tv wil kijken op mijn Samsung Galaxy tab A7 2020 krijg ik geen vloeiend beeld. Het beeld schokt voortdurend. Iemand zelfde ervaring? Oplossing?
WiFi bereik is optimaal. App al verwijdert en terug geïnstalleerd. In app instellingen al opslaggegevens en cache gewist. Probleem blijft.
@Mvhaverb gebruik je die tablet altijd op 1 en dezelfde plaats of loop je van plaats naar plaats ? En dat je dus op verschillende plaatsen / ruimtes kijkt in huis ?
Lijkt mij toch iets eigenaardigs aangezien je op andere toestellen dit probleem niet hebt. Zijn die andere toestellen Android toestellen of Apple toestellen ?
Zit op 2 meter van de wifi modem. Zal het probleem niet zijn. Op andere Android toestellen geen probleem
@Mvhaverb je zou eens als test eens naar iemand kunnen gaan die ook yello heeft of gebruikt. Daar dan eens testen of je hetzelfde probleem ervaart. Ik weet dat het in deze tijden lastig is maar heb niet direct een andere oplossing waar het probleem kan zijn.
Heb je één netwerk gemaakt? WiFi 2,4 GHz en 5 GHz zelfde SSID? Zo ja geef ze een verschillend SSID.
Netwerk ok, andere tablet binnen gezin die een stuk ouder zijn werken perfect met yeloplay. Vandaag ook review gelezen op Coolblue van iemand met hetzelfde probleem, dus denk niet dat het aan mijn netwerk ligt. Worden dergelijke opmerkingen getest of nagekeken door Telenet. Reeds mail gestuurd zonder antwoord
Uw ouder toestellen hebben allicht nog geen 5 GHz wifi, of sluiten er niet op aan.