Beantwoorden
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Yelo Play werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

Hallo Netweters, ik heb al een aantal (oudere) topics gelezen over problemen met Yelo op MacBook Pro, maar nog geen oplossing kunnen vinden. Ik heb een MacBook Pro met Big Sur, wanneer ik met Safari naar https://yelo.telenet.tv ga kan ik aanmelden, de TV-gids raadplegen en zien wat ik opgenomen heb op mijn digicorder, maar iets bekijken lukt niet. Telkens ik een programma aanklik krijg ik eventjes een zandloper, maar daarna herlaadt de pagina automatisch. Ik heb de Silverlight plugin al (correct, veronderstel ik) geïnstalleerd, maar niets blijkt te werken. Iemand een idee wat ik kan doen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yelo TV werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

@DannyD1  

En als je via Firefox of Google Chrome gaat werkt dit dan wel op de MacBook Pro ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2588
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Yelo Play werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

Werkt hier perfect op Macbook Pro (intel based) met Big Sur, zowel in Chrome als Safari.
Zowel live TV als TV Theek werkt goed.

Ik heb geen Silverlight plugin geïnstalleerd.

 

Je hebt toch een digicorder he? Als je een TV box hebt moet je telenettv.be gebruiken.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Yelo Play werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

Hey Patrick, bedankt voor je antwoord. Firefox heb ik geprobeerd (en was wél een oplossing voor Netflix, dat ook niet werkte), maar Yelo TV werkt nog steeds niet. Google Chrome heb ik nog niet geprobeerd, zal ik ook eens testen.

0 Likes
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Yelo Play werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

Hallo Steven, bedankt voor je antwoord. De silverlight plugin heb ik er ondertussen af gegooid, die is blijkbaar enkel 32-bit... Ik heb inderdaad een digicorder, hetzelfde probleem dat ik had met Netflix heb ik kunnen 'oplossen' door Firefox te gebruiken, maar Yelo TV wil nog steeds niet werken. Ik probeer nu ook eens Google Chrome uit.

0 Likes
DannyD1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek!

Yelo Play werkt niet op MacBook Pro met Big Sur

Met Google Chrome werkt het wél, bedankt voor je input! 👍