Beantwoorden
Lander8
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo app op Apple tV

Hi,

 

Vorige week is de Telenet TV-app uitgerold voor Apple TV.

Die is enkel bruikbaar als je een TV-box hebt.

 

De klanten met eenzelfde Telenet abonnement (WIGO) die ook via een 'native' app naar TV willen kijken, maar een 'oude' Digicorder hebben, blijven in de kou staan.

 

De Digicorder omwisselen tegen een TV-box behoort niet tot de opties, vorig jaar ook niet. Maar blijkbaar is de levering geen probleem als je nieuwe klant bent? (ikzelf zou het WIGO abo willen verhogen naar 'onbeperkt internet', volgens de website komt er dan een TV-box, maar dat is enkel voor echt nieuwe klanten). Niet verhogen dus. Spijtig voor alle partijen.

 

Enfin, er zou ook gewoon werk kunnen gemaakt worden van een native Yelo Play-app. Komt die er?

5 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelo app op Apple tV

"Telenet is aan het bekijken of ze ook de Yelo app kunnen beschikbaar maken voor Android- en Apple TV", heb ik gelezen. 

 

Hopelijk zijn de vooraad-problemen ook rap opgelost zodat iedereen terug (betalend) kan omwisselen naar een tv box.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lander8
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo app op Apple tV

thanks voor reply!

 

ja, dat had ik ook ergens gelezen.

 

Aan de telefoon zeiden ze daar niets van. Misschien is het aanmaken van een "Yelo Play-app op de Apple TV" niet officieel aangekondigd, of komt die er gewoon helemaal niet. Dus dacht ik het hier eens te vragen voor meer info.

 

We zullen het maar positief bekijken zeker!?

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Yelo app op Apple tV

In de toekomst wordt wellicht ook de Yelo Play-app, die gelinkt is aan de vorige generatie decoders, beschikbaar gemaakt op Apple TV en Android TV, aldus de Mechelse kabelaar.”

uit dit artikel 

 

Vind het nog altijd zeer vreemd dat ze twee verschillende platformen in een kleine markt als Vlaanderen nog altijd naast elkaar zijn aan het ontwikkelen, maar dat zal zeker goedkoper/haalbaarder zijn dan resoluut te kiezen voor het nieuwe systeem zeker? TV Box voorraad toch al enkele maanden uitgeput. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Yelo app op Apple tV

Hier zelfde vaststelling en opmerking, we betalen toch voldoende met onze Wigo 60, om ook de yeloplay app op de apple TV werkzaam te mogen krijgen. Wat binnenkort met de nieuwe chromecast 2020 met google TV?

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo app op Apple tV

@Camperdiksmuide  ik vermoed wel dat het ook zal uitgebracht worden voor Yelo maar ben natuurlijk niet zeker heb daar ook geen inzicht op. Maar als ik het zo een beetje bekijk ze hebben de Yugo app en de tv app werkend gekregen dus dan kan de Yelo app ook wel werkend gemaakt worden , lijkt mij. Zou afwachten wat er het nieuwe jaar gaat komen en een beetje de Netweters en de website in de gaten houden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes