24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo iedereen,
Sinds een week laadt yelo play mijn opgenomen programma's niet meer op mijn android tablet (Samsung SM T560). Als ik erop klik komt er enkel een soort van foto van het programma en daaronder een donkergetint scherm.
Er is niets gewijzigd aan mijn instellingen. Tot vorige week was er geen enkel probleem. Is er iets veranderd sinds 01 januari ?
Mvg.
@nadjatigra1 Om opnames via Yelo te kijken moet je digicorder interactief zijn, misschien dat het daar mis loopt. Kan je nog meer dan 2 dagen vooruit in de tvgids op de digicorder? Dan is hij interactief en kan het daar al niet aan liggen. Anders moet je de verbinding tussen de digicorder en de modem nakijken.
Goedemorgen 🙂
Je kan misschien ook eens proberen de cash en de opslag van de yelo app te wissen.
Hierdoor reset je de applicatie naar zijn standaard waarde en moet je je terug opnieuw aanmelden op de Yelo app.
Hier vind je een handige handleiding met de nodige stappen om uit te voeren: https://www.androidplanet.nl/tips/cachegeheugen-wissen-android/
Ik heb opnieuw uit en ingelogd, cachegeheugen is gewist, zit zelfs vlak naast de digicorder, en kan geen enkel opgenomen programma bekijken of via tv gids een eerder programma ophalen en bekijken. Contactname met telenet gedaan, alle verbinden zijn ok. Zij denken dat het misschien aan het toestel ligt. Dit is een samsung met besturingssysteem 4.4.4, de updates zijn bijgewerkt. Raar dat vorige week alles nog ging en sinds 01 jan niets meer...
Misschien eens een andere telefoon kopen?
Android KitKat (of android 4.4) word niet meer gesuporteerd door google.
Operating systeem dateerd van 2013.
Daar kan inderdaad het issue bevinden, aangezien sommige applicaties niet meer werken op deze os.
Als ik het mij goed herinner is 4.4.4 de laagste versie Android waarop Yelo wel draait.
EDIT: Trouwens, als het daaraan zou liggen, start Yelo niet eens meer op en krijg je de melding dat uw Android versie te oud is. Ik weet dat toevallig omdat mijn vorige foon 4.3 had en op een bepaalde dag kreeg ik die melding. Het was dus gedaan met Yelo kijken op de foon, want updates waren er niet meer en rooten om toch een hogere versie te installeren (wat wel goed lukte) resulteerde dan weer in de foutmelding dat het toestel geroot was ...
Als ik even spiek op: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/is-mijn-toestel-geschikt-voor-de-yelo-app-yelotvbe/ zou het inderdaad moeten werken.
Maar als je naar: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.yelo&hl=nl&gl=US gaat zie je helemaal onderaan het volgende staan:
Het is wat tegenstrijdig vind ik.
Ik zou eerder opteren voor een upgrade van de android versie.