24777
netweters
|
152631
antwoorden
|
20725
vragen
|
Sinds de nieuwe versie van Yelo play 4.20.1 weten mijn smartphone en tablet niet meer waar ik gebleven was met kijken tijdens een opgenomen programma. Het programma begint telkens terug van in begin te spelen. Iemand ook dit probleem ondervonden en vooral hoe krijg ik het opgelost? Met vroegere nieuwe versies nog nooit dit probleem ondervonden... Alvast bedankt voor de hulp.
Verbaast mij sterk dat jij een mail kunt schrijven op datum van "morgen". Netweters van slag ?
@Theo2, goed opgemerkt! Er is al een tijdje een bug met de datum en tijd van een post wanneer deze geplaatst wordt tussen 00u00 en 00u59 's nachts. In Google Chrome zie je dan "Invalid date" staan, in Firefox daarentegen zie je een foute datum staan, namelijk dag +1 (de toekomst). Dit is in onderzoek bij de aanbieder van het platform. Je zou dus wel kunnen zeggen dat De Netweters wat in de war is.
Deze opmerking helpt mij dus niets vooruit maar daar wordt blijkbaar wel aan gewerkt...
@Surgi, ondertussen is er al een nieuwe versie beschikbaar 4.20.2, heb je het daar ook nog bij? Zo ja, neem je best even contact op met Telenet om dit te melden. Dit kan telefonisch, maar ook perfect via de social media kanalen.
Probleem nog altijd niet verholpen...
@Surgi, heb je al contact gehad met de klantendienst hiervoor? Volgens wordt dit best individueel voor je, want we hebben hier nog geen andere meldingen over gezien. Kan het zelf ook niet reproduceren op mijn eigen toestel met Yelo Play.