24781
netweters
|
152650
antwoorden
|
20727
vragen
|
Beste,
Ik heb sinds 1 week een Whop abbonement en ik heb net de Yelo play app gedownload op men smartphone.
De app start zoals verwacht, ik moet inloggen en dat gaat allemaal goed, ik krijg een overzicht van de zenders (VTM, één, etc...). Ik druk op een zender (sporza) en de app begint precies 'te laden' (een cirkeltje begint de draaien in het midden vh scherm). Zo zit ik hier nu al zeker 10 minuten.... Het laden lukt precies niet.
Heeft iemand anders dit probleem nog voor gehad ? En zo ja, wat kan ik er aan doen?
Ik ben uiteraard verbonden met telenet :).
Men smartphone is een One plus One die goed up to date is en ongeveer 1,5j oud is.
Dankuwel!
Heb je een goede wifi verbinding? Je kan proberen de app opnieuw op te starten en je gsl ook opnieuw op te starten.
Als dat niet werkt probeer dan eens oms de app opnieuw te installeren?
Men wifi verbinding is niet slecht... Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen...
Bij zelfde, cirkeltje blijft draaien, (tablet android 6.0), op mijn SmartPhone ook zelfde.
Sinds laatste update van yelo.
Naar Telenet gebeld, en die hoorde het in Keulen donderen. Volgens hen yelo maar geschikt voor android 4.
Ik ondervind geen enkel probleem, op 3 smartphones en 2 tablets werkt de yelo app naar behoren. Zelfs op de twee oudste met Android 4.2.2 werkt alles weer. Dat is een tijdlang niet het geval geweest (men moest toen minimaal 4.3 draaiende hebben).... De andere toestellen: eentje Android 4.3 en twee Android 6.0.1