Beantwoorden
Pjtiny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo tv app werkt niet...

Beste,

 

Ik heb sinds 1 week een Whop abbonement en ik heb net de Yelo play app gedownload op men smartphone.

 

De app start zoals verwacht, ik moet inloggen en dat gaat allemaal goed, ik krijg een overzicht van de zenders (VTM, één, etc...). Ik druk op een zender (sporza) en de app begint precies 'te laden' (een cirkeltje begint de draaien in het midden vh scherm). Zo zit ik hier nu al zeker 10 minuten.... Het laden lukt precies niet.

 

Heeft iemand anders dit probleem nog voor gehad ? En zo ja, wat kan ik er aan doen?

 

Ik ben uiteraard verbonden met telenet :).

Men smartphone is een One plus One die goed up to date is en ongeveer 1,5j oud is.

 

Dankuwel!

0 Likes
7 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo tv app werkt niet...

Heb je een goede wifi verbinding? Je kan proberen de app opnieuw op te starten en je gsl ook opnieuw op te starten.

 

Als dat niet werkt probeer dan eens oms de app opnieuw te installeren?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pjtiny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Yelo tv app werkt niet...

Men wifi verbinding is niet slecht... Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen...

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelo tv app werkt niet...

Sorry dan weet ik het niet meer 😞

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JD2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! Hi there!

Yelo tv app werkt niet...

Ik heb hetzelfde probleem. Tot gisteren werkte alles goed. Vandaag niet meer. Het cirkeltje blijft ronddraaien. Zowel op Phone als op tablet. Is er al een oplossing gevonden?
0 Likes
jacomo052900
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo tv app werkt niet...

Bij zelfde, cirkeltje blijft draaien, (tablet android 6.0), op mijn SmartPhone ook zelfde.

Sinds laatste update van yelo.

Naar Telenet gebeld, en die hoorde het in Keulen donderen. Volgens hen yelo maar geschikt voor android 4. 

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo tv app werkt niet...

Ik ondervind geen enkel probleem, op 3 smartphones en 2 tablets werkt de yelo app naar behoren. Zelfs op de twee oudste met Android 4.2.2 werkt alles weer. Dat is een tijdlang niet het geval geweest  (men moest toen minimaal 4.3 draaiende hebben).... De andere toestellen: eentje Android 4.3 en twee Android 6.0.1


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Poezen2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf!

Yelo tv app werkt niet...

 
0 Likes