Beantwoorden
Ex-Netweter

Yelo tv werkt niet via HDMI.

Beste

Sinds kort een nieuwe tv aangeschaft en de oude staat nu boven. 

Als ik de  Yelo TV app gebruik op de windows 10 laptop werkt deze perfect, als ik dan de laptop via HDMI verbind met de 'oude' tv dan kan ik nog steeds de Yelo TV app openen maar vanaf dat ik tv wil kijken geeft de app geen beeld meer.

Het rare is dat er wel geluid is en als ik over het scherm hover met de muis, het menu nog tevoorschijn komt. Enkel de bewegende tv beelden zijn dus niet zichtbaar aangezien het scherm binnen de app gewoon zwart blijft.

Ik heb de app reeds opnieuw geinstalleerd en de drivers van de pc geüpdatet maar nog steeds kan ik geen bewegende beelden zien.

Wel kan ik series zien via netflix enzovoort, en ook het menu is zichtbaar.

Mvg

Jasper

0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Bij mij werkt het wel. Ik heb een Windows 10 tablet ( van April 2013) met een micro HDMI uitgang, als ik deze aansluit op mijn TV dan krijg ik daar het beeld van de tablet. De beeldkwaliteit is wel geen HD omdat yelo TV met een lagere resolutie werkt.

Het werkt bij mij met de YELO TV app maar ook als ik met de browser (firefox) maar yelo.tv surf.

Bij mij werkt de tablet en de TV wel op dezelfde resolutie 1920x1080

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Ik krijg ook gewoon het beeld van de laptop op de tv  geprojecteerd en zelfs de app van Yelo tv krijg ik erop maar vanaf dat ik dan effectief tv wil kijken blijft het zwart (wel geluid), zou dit dan aan de resolutie liggen en hoe kan ik deze veranderen?

0 Likes