24764
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hallo,
Ik heb de nieuwe H96 Android tv box aangeschaft speciaal voor yugo te kijken. Nu blijkt yugo hierop niet te werken, ik krijg dan de melding heb je iets veranderd aan de app software van de app.
't rare is dat em voor de rest gewoon alle Apps wat ik installeer wel afspeel en dat ik via de webbrowser wel yugo kan kijken. Alleen in de webbrowser blijft deze continu hangen. Kan iemand mij hiermee helpen?
Groeten.
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Yugo tv-app
De box werkt op Android 9.
Komt telkens te staan heb je iets veranderd aan de app-software van de app.
As ge via de browser gaat kan ik wel afspelen maar dan blijft het beeld continu hangen.
@Roelio35 heb je een foto van de melding die je krijgt te zien? Of eventueel een video van het gedrag?
Wat de YUGO-collega's hebben gevonden over deze box (H96), is dat dit geen Android TV box is maar een Android device waar een TV-box van gemaakt is. Hier draait dus Android-software op die gebruikt wordt voor smartphones en tablets. De vendor heeft vervolgens een eigen UI/UX gemaakt om er een TV-box van te maken. In theorie zou dit moeten werken, maar in praktijk merken de collega's van YUGO dat er vaak een foutmelding verschijnt wanneer video wordt gestreamd.
Daarom zouden ze graag de foutmelding eens zien. 😉
Hej.
Ik krijg dezelfde foutmelding met de play sports app op mijn android telefoon....
Enige probleem langs Telenet kant?