Yugo TV frustraties
Hoe meer ik de Yugo app gebruik hoe meer frustraties ermee boven komen.
- Als je een aflevering van begin wilt kijken terwijl het live ook bezig is, springt het opeens naar de volgende uitzending van zodra de originele aflevering is afgelopen. Of start het gewoon opnieuw.. zeer random allemaal.
- Nu kan ik weer VIER niet kijken, "oops something went wrong" terwijl ik 5min geleden gewoon aan het kijken was, andere zenders gaan wel.
- Waarom kunnen we in hemelsnaam niet op onze pc naar televisie kijken??? Yugo hét abo voor de mensen die overal willen kunnen kijken..... behalve op uw pc, dit is toch idioot? Waarom kunnen we trouwens ook niet gewoon gebruik maken van de Yelo app?? Die werkt prima! Maar neen... dat kan niet meer...
-Bangelijk slechte streaming kwaliteit naar een 4k tv met Chomecast.
En dan nu het even hebben over die belachelijke downloadlimiet.... Met Yugo moet je werkelijk ALLES streamen, maar de limiet van 750Gb blijft gewoon bestaan. Vorige maand moest ik bijna 12 dagen echt ferm oppassen om niet op smallband terecht te komen, dit was de eerste keer dat ik daar problemen mee hebt gehad als Telenet klant. Ik vind dat voor Yugo deze limiet op zijn minst verdubbeld moet worden daar men ALLES moet streamen. Combineer dit met 4K Netflix en af en toe wat games downloaden, want deze worden dezer dagen ook allemaal digitaal aangekocht, dan zit je in een flits aan 750gb download...
Hopelijk komen hier oplossingen voor...
- Labels:
-
YUGO app