24753
netweters
|
152361
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik krijg de foutmelding "Foutje: 13" op de Yugo app van Apple TV.
TV-gids en interface werkt gewoon enkel bij het afspelen van een live-stream, bewaarde aflevering of het afspelen van een serie werkt niet. Dezelfde serie werkt wel in de Streamz app.
App al afgesloten, geherinstalleerd, Apple TV herstart. Netflix op Apple TV werkt wel alsook de Yugo app op Android telefoon en iPad. Airplay vanaf de iPad naar de Apple TV werkt ook.
Iemand deze foutmelding al gehad en indien ja, wat was de oplossing? Ook al gemeld bij de Telenet Helpdesk met als antwoord: "We hebben je situatie voorgelegd aan onze achterliggende diensten. Ze doen hier alles aan op het zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ilse"
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste,
heb dit ook al gedurende 2 dagen. Ook al alles geprobeerd.
telenet gecontacteerd op Twitter en deze vertelde me dat ze bezig waren een oplossing aan het zoeken.
Hier idem. Zeer vervelend. Apple TV iedere keer herstarten helpt. Omslachtig maar het helpt in afwachting van een degelijke oplossing.
Ik heb dit ook, maar na wat nader onderzoek lijkt het aan de combinatie met AirPlay speakers te liggen. Als ik de gewone TV speakers gebruik dan werkt Yugo wel. Maar als ik mijn HomePods als speaker gebruik dan krijg ik fout 13. Dit is idd woensdag begonnen. App op TV is niet geupdate, maar wel op iPhone,iPad. Dus misschien is er achterliggend iets veranderd. Ik heb het ook doorgegeven, hopelijk wordt dit snel opgelost...
Nice troubleshooting! Hier dezelfde setup met stereo HomePods (nog maar recent heel mijn versterker hiervoor weggedaan) en als ik die niet als standaard uitvoer maar de TV-luidsprekers (die uitermate slecht zijn) zet dan werkt het. Ik was op het verkeerde padje gestuurd doordat er inderdaad geen updates waren op ATV of Yugo app en het daarvoor wel werkte. Je zal ongetwijfeld gelijk hebben dat ze dan in de backend iets gewijzigd hebben.
Ik blijf het niet begrijpen dat ze deze updates niet pro-actief delen met hun gebruikers die bijna beta-testers zijn voor de Yugo app. Het ergste van het verhaal vind ik nog dat Streamz wel gewoon werkt met dezelfde content. Begin met toch stilaan te sturen aan de manier van werken en communiceren (niet aan Yugo, op zich best tevreden over). Dit is gewoon low-hanging fruit: 1 web-pagina met updates (kan zelfs geautomatiseerd met hun pipeline/releases). Desnoods via een opt-in mechanisme met check dat je Telenet-klant bent.
Beetje zielig dat Telenet helpdesk deze feedback niet kunnen geven na 3 dagen. Alsook het melden of dit een geïsoleerd probleem is of een structureel (backend) probleem.
Bon, we kunnen verder (al gebruikte ik nu Airplay vanaf de tablet om TV te zien) en hoop inderdaad dat ze snel een oplossing vinden.
Ja vind ik ook wel. Ze promoten toch Yugo voor mensen die via de apps kijken. Dus wat meer transparantie is wel wenselijk. Ik vind het super om via 1 toestel (Apple TV) al mijn content te bekijken. En met de HomePods heb je inderdaad een super ecosysteem die fantastisch werkt. Maar dan moeten dan apps wel meewillen natuurlijk. Nu ik denk wel dat er achter Yugo wat innovatieve mensen zitten die dit wel zullen oplossen. In tussentijd kunnen we ons inderdaad behelpen.
Ik gebruik dus ook de Apple HomePods in stereo en heb ook mijn versterker er uitgesmeten. Best wel heel tevreden over het geluid.
zal straks ook eens proberen om te switchen naar tv boxen.
Klopt, heb ook alles in 1, de exacte reden om voor Yugo te kiezen. Er zijn nog een paar spelers, maar Yugo is in mijn situatie op dit moment de enige optie. Uiteraard kan je steeds casten/airplayen maar dat is behelpen, gsm/ipad en TV moeten los van elkaar kunnen werken en je hebt een afstandbediening nodig.
Andere opties zijn
Dus de markt is zich aan het bewegen op dit veld, eindelijk geen koppelverkoop meer. Kan je switchen afhankelijk van het aanbod op een vlotte manier.
Overgeschakeld naar tv boxen en inderdaad probleem is weg. Ik versta niet wat het verband kan zijn. Alle andere apps werken perfect met stereo HomePods
Update vanuit Telenet: "Er wordt naar een oplossing gezocht. Op dit ogenblik kunnen wij hier niet meer dan het doorgeven en je om nog wat geduld vragen. Alvast onze excuses daarvoor. Indien er nog andere vragen zijn, stel ze gerust. Andrea"
Nog eens status gevraagd, ze hebben nog steeds geen bijkomende informatie... ik vrees dat we dus nog even met deze ‘bug’ opgescheept zitten 🙁.
Pods en ATV ge-updatet naar tvOS 14.3 zonder effect 😫
Ik denk ook dat we nog lang hier mee gaan zitten @BartVDH. Al een geluk dat ik amper TV kijk.
Ik zie wel plots Telenet TV als nummer 1 in de gratis apps staan in App Store. Kan natuurlijk niet aanmelden met mijn Yugo account. Maar misschien gaan ze de 2 platformen samenvoegen?
@ChristofW de twee platformen zullen niet samen gaan. Telenet tv is voor diegene die een Tv box hebben dan kunnen die daar gebruik van maken. Yugo is en zal een apart platform blijven. Of het samen komt geen idee van natuurlijk maar voorlopig toch niet anders hadden we er wel iets van gelezen.
Is toch wel straf dat alle app's hier perfect werken op de Apple TV samen met de HomePods. Ik heb hiervoor een 5.1 installatie met versterker en boxen weggedaan en vervangen door 2 HomePods om dan plots enkele tijd later te constateren dat Telenet te dom/koppig/het-zijn-maar-Yugo-klanten is om iets te maken die werkt!!