24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ik heb overal een beetje gezocht en ik vind niet echt een antwoord.
Kan ik via Yugo ook gewoon TV op mijn desktop PC kijken of is dit enkel mogelijk op Smartphones en tablets via de app, en casten naar een smartTV via Chromecast?
Bij Yugo staat dat ik normaal ook op de computer zou kunnen kijken, ik veronderstel dat men met computer laptops en desktop PC's bedoeld?
Is er ergens een installer of rechtstreekse link naar Yugo op het net, zoals Netflix?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Yugo heeft geen toegang tot yelotv wel tot telenet tv zoals de gebruikers van de tv box.
Beide werken niet...
Bij Telenet TV geeft hij een error en dan een vragenlijst waar ik niet doorkan omdat Yugo geen Digicorder heeft.
Eender welke ik selecteer, vraagt ie om die aan te zetten...
Werkt het met smartphone of tablet? (het = www.telenettv.be en de app voor Android en voor ios)
Opmerking: Vermijd het herregistreren van eenzelde toestel. Elke registratie wordt geteld. Bij gebruik van een www.telenettv.be gebruik dan altijd dezelfde browser, want voor elke browser op eenzelfde toestel is er een registratie.
Ik kan niets registreren, want voor elke registratie vraagt hij welke Digicorder ik heb en het Yugo packet heeft geen Digicorder.
Dus ik heb 0 toestellen geregistreerd.
Je zou de vraag naar Digicorder of Tv-box niet mogen krijgen.
Contact opnemen met Telenet (Telefoon, Facebook, Twitter).
Telenet klantendienst zegt dat ik geen toegang heb tot TelenetTV.be met Yugo omdat ik bij het Yugo pakket geen digicorder heb. Toch wel vreemd, Yugo is een pakket dat zich focused op alles multimedia en streaming, maar TV in je browser kijken... how, dat kan niet.
Tot nu toe denk ik dat men Yugo niet echt goed hebben onderzocht. Hopelijk passen ze dit in de toekomst toch aan.
Die persoon van de klantendienst heeft het verkeerd voor.
Kijk op deze webpagina van Telenet. Hieronder een extract uit deze pagina:
Compleet nieuwe tv-ervaring zonder digicorder/box |
Neem terug contact op met de klantendienst. Als ze weer met hetzelfde smoesje afkomen, verwijs hen naar die pagina en dring erop aan dat Yuge en Wigo twee totaal verschillende producten zijn.
Neem zeker hier eens een kijkje, @Obscuritatis.
Op dit moment is er effectief enkel een YUGO app voor de smartphone beschikbaar. Op een tablet- en browserversie moet je nog even wachten.