24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo,
ik gebruik sinds vandaag een chromecast om met de flow app te casten van mijn iPhone naar mijn samsungtv. Ik krijg echter continue een zwart statusscherm links boven op het beeld. Hoe krijg ik dit weg? Resetten helpt niet.
Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: Zwart statusscherm tijdens streamen met flow app
Als jullie collega's het niet vinden, dan denk ik niet dat het via de klantendienst wel opgelost zou kunnen worden. Een spijtige zaak dus...
Uiteindelijk gebruik !k nu steeds mijn oude tablet om Flow TV te kijken.
Toch een minpuntje van Telenet als ik eerlijk mag zijn....
Hier ben ik niet echt mee akkoord hoor. Een individueel probleem zal toch sneller aan de kant worden geschoven dan dat er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben wat hier duidelijk het geval is...
@Lieselot91
@Bjarne
Is hier na 5 maanden nog altijd geen oplossing voor?
Het probleem kan niet anders dan bij jullie Flow app (betalend) liggen want alle andere (niet-betalend) apps kunnen perfect worden gecast op 2 verschillende TV's en smartphones (Apple, Android). Spotify, YouTube, Disney+ en Netflix maar ook VRT MAX, GoPlay en VTM GO werken op alle toestellen zonder enkel probleem.
Hoe kan dit worden opgelost zodat wij ons abonnement niet moeten opzeggen?
Volledig mee eens !!
EINDELIJK OPLOSSING na 7 verschillende medewerkers gesproken te hebben (Kudos voor Marnic van Telenet - geef deze man een promotie!)
TIP: GELIEVE TOE TE VOEGEN AAN DE FAQ
(iPhone) Het enige wat je moet doen is naar instellingen gaan -> Naar onder scrollen tot de "Flow" instellingen -> "Chrome debug aanzetten" uitschakelen!
En voor mensen met een Android toestel? Daar vind ik de instelling niet direct terug....