25.047
netweters
|
154.149
antwoorden
|
20.898
vragen
|
Het internet is op en ik probeerde een pakket van 25GB bij te kopen via mijn telenet en krijg steeds volgende melding ng.omapi-404-errorfield.
Volgens het forum was dit een gekend probleem en zou het toen opgelost geweest zijn met een nieuwe release.
Is dit nog steeds een gekend probleem?
Titel gewijzigd door Anaïs(mod) | Vorige titel: foutcode ng.omapi-404-errorfield
Hey Netweters!
@Kaatje_07 vraagt zich af of jullie weten of de foutmelding ' ng.omapi-404-errorfield' nog steeds een herkend issue is. Kan iemand deze Netweter helpen?
Dankjewel voor jullie inzet!
Spijtig dat je geen hulp krijgt
Sb heeft gelijk wij kunnen je daar mee niet helpen
Ik heb het aan de computer eens gevraagd deze komt met deze antwoorden zijn ze allemaal juist dat weten we niet
✓ Contact opnemen met de Telenet-klantendienst
Laat je ticket opvolgen door het backofficeteam, want zij moeten de fout in hun systeem oplossen netweters.be.
Het kan soms enkele maanden duren. Sommige gebruikers meldden zelfs dat het na 5 maanden pas kwam reddit.com+5netweters.be+5reddit.com+5.
✓ Controle van je modem/gebruikersprofiel
Bij sommige klanten bleek een verouderd modem het probleem te veroorzaken. Een modemwissel (zoals naar een recente e‑Router) hielp reddit.com+8netweters.be+8reddit.com+8.
Telenet zegt soms dat het niet aan het modem ligt, maar ervaringen wisselen.
✓ Probeer de MyTelenet‑app
Soms werkt de webinterface niet, maar wel de mobiele app. Probeer de app eens als alternatief reddit.com+15netweters.be+15reddit.com+15.
Vergeet niet je app en besturingssysteem (iOS ≥ 16, Android ≥ 10) up‑to‑date te houden netweters.be+15www2.telenet.be+15netweters.be+15.
1. | Heropen je ticket en leg uit dat dit een bekend synchronisatieprobleem is in het nieuwe Telenet-systeem |
2. | Vraag expliciet of ze je backoffice-record willen nakijken of herstellen |
3. | Vraag hulp via webchat/WhatsApp voor snellere opvolging |
4. | Overweeg een modemwissel als jou dat wordt aangeraden |
5. | Probeer intussen via de MyTelenet-app instellingen te beheren |