Beantwoorden
Preske
Experienced Beetjesweter
It's your tenth party! Dat loopt vlotjes. It's your ninth party! Twee handen vol!

kan opties voor vaste lijn niet opzeggen via mijntelene

Ik heb een aantal opties op mijn vaste lijn die ik heb via Whoppa, en die ik wil opzeggen. Maar als ik kijk op de desbetreffende pagina, dan is die mogelijk onbestaande. Vreemd, want ik had in een niet al te ver verleden al eerder gekeken en toen kon het wel.

De instructies zijn: 

Stap 1 Ga naar Beheer je producten in MyTelenet.
Stap 2 Je krijgt een overzicht van je producten en opties te zien. Klik op Beheer je opties bij je vaste lijn.
Stap 3 De)activeer of pas aan wat je wilt. Het duurt ongeveer 30 minuten voor de optie actief is. Veel belplezier!

telenet.JPG

5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Preske kan zijn doordat het een oud abbo is dat dit niet online kan aangepast worden, daar bel je best voor naar Telenet.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Preske
Experienced Beetjesweter
It's your tenth party! Dat loopt vlotjes. It's your ninth party! Twee handen vol!

Raar, want ik ben zeker dat ik dat wél kon, nog niet zo lang geleden.

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Oude abo kan ook zijn dat je op oude systeem zit en dat nog niet bent overzet naar nieuwe systeem 

Je kan bellen 

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/telenet-ab...

Pedro
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Wij hadden Wigo70 en ik kon de vaste lijn ook niet schrappen in mijn account.  Heb gebeld met de klantendienst en zij hebben het voor mij gedaan.

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Als je een abonnement hebt waarin vaste lijn een vast onderdeel is (dus een formule die je vandaag nog kan hebben maar niet meer aanschaffen), heb je geen enkel voordeel om de vaste lijn te schrappen. Je loopt het risico dat je hierdoor je oude formule verliest en je er uiteindelijk eerder nadeel kan van hebben dan enig voordeel.