Beantwoorden
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

probleem triiing

gebruikt toestel: Lenny3.  bij gebruik komt inkomend signaal perfect door. Ik kom bij de tegenpartij meestal onverstaanbaar door( gehakkel). bij uitschakelen van het scherm wordt het soms beter.

het heeft niets te maken met wifi signaal, want het blijft hetzelfde als ik bij de modem zit.

ter info: skype werkt wel goed.  Lenny3 werkt onder android-versie 6.0


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

probleem triiing

Bij mij ging dat met een Nexus 5X ook maar belabberd, maar nadat ik mijn router, een Linksys/Cisco E2000, had ingeruild voor een andere (TP-Link Archer C7) ging het een pak beter.

 

Nu, een nieuwe router is mss wat lastig en kostelijk, maar ik wil gewoon aangeven wat bij mij werkte. Heb je het ook al eens geprobeerd via een ander draadloos netwerk?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
danielkennis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU Pageturner! It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

probleem triiing

Heb ook soms problemen met iphone, vroeger was de kwaliteit altijd zeer goed, nu goed of niet te gebruiken,sinds de grote werken is het er volgens mij niet op gebeterd.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

probleem triiing

Ik werk via een telenetmodem. meestal met beveiligde wifi verbinding, maar op een homespot op een andere modem krijg ik hetzelfde resultaat.

Ik heb aan mijn toestel getwijfeld, maar waarom werkt skype (toch dezelfde technologie) dan wel goed?

Aanvankelijk werkte het tenandere wel goed maar na een update van android en triiing is het helemeaal naar de knoppen gegaan.

kort gezegd: het is nu onbruikbaar.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes