Beantwoorden
FrankC62
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

Sinds enige tijd is het beeld op de Yelo app (Windows 10) ingezoomd. Een beeld die ik ook krijg op youtube via Internet Explorer en Edge. Via Chrome kan ik youtube filmpjes bekijken. Yelo via internet kan ik enkel in Chrome bekijken. Heeft blijkbaar meer met instellingen van mijn pc te maken maar vind het niet.

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

Toch niet. Ik werk onder W7 en yelotv.be werkt niet onder Fx 50.1.0 en IE 11.x (krijg een melding over Silverlight installeren terwijl dat niet meer nodig is). Met (Portable) Chrome lukt het wél, maar ik wil geen Chrome. Andere gebruikers hebben al bevestigd dat ze het enkel met Chrome aan het werk krijgen...

Met de app kan ik je helaas niet helpen.

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
CoulsonLives19
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-)

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

Heb je al eens geprobeerd hoe Yelo eruit ziet in Edge? En ik denk dat als je het ook buiten internetbrowsers ziet dat het iets met je grafische kaart of grafische instellingen te maken heeft (ik heb geen idee in welke mate directx er bij komt kijken maar daar zou het ook kunnen liggen). Zijn alle drivers up-to-date?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

@FrankC62

 

Wat bedoel je met ingezoomd? Misschien kan je een screenshot posten om het te verduidelijken.

 

En nog een opmerking, yeloplay.be werkt op Chrome en op Edge (zojuist uitgetest, eerst werkte het niet).

 

Edit: @VincentD / @Stijn zouden jullie de post in het juiste bord kunnen zetten?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

Ik heb de post verplaatst @Arthur2. Bedankt om het te laten weten.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FrankC62
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
All I want for X-mas is YOU It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

Beeld Yelo app.JPGBeeld Youtube Edge.JPG

0 Likes
Edwinus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

In het verleden heb ik dit ook eens gehad. Wanneer ik met de rechtermuisknop op het beeld klikte kreeg ik een optie zoom te zien. Wanneer ik deze terug op 100% zette was het beeld weer normaal. 

0 Likes
CoulsonLives19
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-)

Geen beeld meer op yelo tv met internet explorer

Is er sinds de laatste keer dat het werkte iets veranderd op je PC? (i.v.m. updates, drivers,...) Kan je wat meer over je systeem vertellen? (Specificaties, model#,...)

 

0 Likes