Beantwoorden
jknecht
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

"Je hebt momenteel geen diensten" Telenet app en site.

Hoi. 

Na drie vruchteloze pogingen om dit probleem op te lossen via de klantendienst, probeer ik het eens op dit platform. Al enkele maanden krijg ik op Mijn Telenet en in de Telenet app telkens de melding te zien dat ik "momenteel geen diensten heb" en ik kan ook mijn verbruik niet controleren. Nochtans ben ik al jaren klant en ik betaal mijn rekeningen keurig op tijd. 

Dit heb ik al geprobeerd: 

- Telenet app verwijderen en opnieuw installeren

- in -en uitloggen

- wachtwoord veranderen

- klantendienst contacteren (meerdere malen, die zeggen altijd "dat lost zichzelf wel op")

- meerdere soorten logins proberen

- een andere browser gebruiken

 

Is er iemand die al eens tegen dit probleem is aan gelopen? Ik word stilaan een beetje radeloos.

0 Likes
3 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

"Je hebt momenteel geen diensten" Telenet app en site.

@jknecht  Je kan op 3 verschillende manieren een login aanmaken. Zie hier.

 

Ik persoonlijk log in via een persoonlijke login, zo kan je zelf een e-mailadres kiezen (hoeft geen telenetadres te zijn) en kan je daar zelf je diensten aan koppelen. Bij WIGO is dat zelfs verplicht op die manier.

Dan moet je normaal eerst je klantnummer ingeven en dan kan je je diensten koppelen door het serienummer van de digicorder in te geven.

 

Wheng_0-1615105999396.png

 

 

 

Heb jij het al op die manier geprobeerd?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Je hebt momenteel geen diensten" Telenet app en site.

@jknecht  

Kijk ook even na in de Play of de App Store dat je ook de update binnenhaalt. Er is deze week een update gekomen van de Telenet app. 

 

Als het echt niet lukt ook niet dat geen wat @Wheng  je aanbied zou ik terug contact opnemen met de klantendienst. Hun moeten dit voor je nakijken anders is het voor de backoffice die dit moeten bekijken. Jou weergave met hun systeem loopt verkeerd en dat moet de klantendienst oplossen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

"Je hebt momenteel geen diensten" Telenet app en site.

@jknecht Je kan werken met hoofdaccounts en subaccounts. Als je inlogde met een sub account kan je niet alles zien van je account, dus ook niet de diensten die je hebt. 

Kijk eerst of je wel degelijk bent in gelogd met je hoofdaccount, want alleen daar kan je al uw instellingen zien en instellen.

Als je je hoofdaccount niet weet, kan je even contact opnemen met de helpdesk van Telenet, zij zouden dit moeten kunnen aangeven aan de hand van uw adres.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.