Beantwoorden
Carlie
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

safespot guard installeren op PC met WIFI buitenshuis

Hallo. Heb Safespotguard op mijn PC thuis en smartphone. Kan ik ook Safespotguard op een andere PC installeren bij gebruik van een Wifiverbinding op een andere plaats ? En zo ja, hoe installeer ik dit dan op mijn pc ? Ik heb nu een AVIRA beveiliging op mijn andere PC en ik zou deze Safespotguard willen gebruiken i.p.v. deze Avira. En zou deze Safespotguard dan ook veilig zijn zoals die Avirabeveiliging ? Bedankt voor antwoord, mvrgr

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

safespot guard installeren op PC met WIFI buitenshuis

@Carlie 

Wat is een andere plaats en is daar ook Telenet ?

Je kan op een tablet of een smartphone wel Safespotguard op zetten dat werkt maar op een gewone pc werkt enkel Safespot(+).

Als je op die andere plaats Telenet hebt en je vraagt daar Safespot aan dan wordt dat ook geinstalleerd op die HGW en kun je ook Safespot op je pc zette. Safespotguard werkt enkel maar op de je smartphone of een tablet daar is dat speciaal voor gemaakt.

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/veilig-surfen/alles-over-safespot


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Carlie
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

safespot guard installeren op PC met WIFI buitenshuis

Hallo. Bedankt voor antwoord.

Thuis heb ik een abonnement Safespot en daardoor heb ik op mijn smartphone en tablet ook Safespotguard.

Wat ik met andere plaats bedoel is het volgende. In mijn tweede verblijf heb ik ook een telenetabonnement basis voor TV. En ik kan daar ook op WIFI.

Uit jouw antwoord blijkt dus dat ik op mijn PC daar enkel met Safespot verder kan voor bescherming. En dat het moet aangevraagd worden om te kunnen laten installeren op mijn PC daar. Waarschijnlijk moet ik daar dan ook een maandelijks abonnement nemen voor die Safespot...?

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

safespot guard installeren op PC met WIFI buitenshuis

@Carlie 

Dat is iets wat je kan doen maar geen verplichting. Je hebt nu op je 'hoofd adres' dat allemaal geactiveerd en dus aangevraagd. Als jij zegt ik wil dit op mijn tweede verblijf ook moet je dat nemen maar dan betaal je idd kosten extra. Of jij dat wil is iets aan jou ik kan daar niet over oordelen. Maar het komt er eigenlijk op neer wil je Safespot overal hebben moet je het dus ook op je tweede adres aanvragen. Let wel op dit is natuurlijk als je ook internet gebruikt op dat adres anders is het zinloos. Uit je antwoord begrijpend heb je daar wifi dus heb je daar internet dus kun je het aanvragen en heb je op jou twee adressen beveiliging van je netwerk.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Carlie
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Dag van de Chocolade Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

safespot guard installeren op PC met WIFI buitenshuis

OK. Bedankt voor antwoord. Dat is duidelijk. Item gesloten. Met vriendelijke groeten.