24801
netweters
|
152786
antwoorden
|
20740
vragen
|
Hey iedereen
Bij mijn GSM blijft de yelo TV app herstarten als ik de app open.
Als ik cache leegmaak, kan ik opnieuw inloggen, waarna het issue opnieuw begint (dus app heropent zichzelf elke 2 seconden)
Qua GSM is dit wel een edge case:
Ik heb een Oneplus3T, met een custom rom
(LineageOS met microG)
Android versie 9
Geen Play Store / Play Services
Dus een Google-Free android telefoon.
Waarbij ik play-store apps via 3rd party tools download.
Is de Yelo Play app afhankelijk van de Play Services functionaliteit? Of ligt dit aan Android 9?
Andere play store apps (whatsapp, waze, outlook, spotify, slack, telegram, bancontact) werken allemaal op mijn apparaat (inclusief push notificaties mbv MicroG)
Alvast bedankt voor de hulp 🙂
@Ex-Netweter @sb Ik kan de laatse versie zelfs niet meer installeren... Samsung Galaxy S9+.
Ik heb de cache van de play store leeggemaakt zoals de app aangeeft maar dat werkt niet .
Ik mis dit in feite niet want ik heb de play alleen maar om de cterug kijk optie van 7 dagen te hebben.
De rest van play is waardeloos .
Bedankt voor het antwoorden iedereen
De gewone "Telenet" app werkt wel perfect
Mijn toestel is ook niet rooted, en hij voldoet ook aan Google SafetyNet's "basic integrity" check.
DRM support is er ook op de rom (WideVine L3)
Netflix werkt ook normaal
Ik kijk voorlopig gewoon GoT op mijn mobiele browser door "request desktop site" te gebruiken op de Yelo Play website.
Hopelijk krijg ik de app terug werkend, maar ik ben niet van plan mijn google-free android op te geven voor telenet play 🙂