24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
we hebben play more en kunnen op de tv gebruik maken van de terugkijk functie. Ook via yelo tv op de tablad kunnen we deze functie gebruiken.
Maar op de computer lukt het ons niet om in het verleden dingen te bekijken. We hebben we het ruime aanbod van serie en films dat vastzit aan de play more optie. Maar we zien nergens de mogelijk om terug te gaan in de tijd. De kalender laat uitsluitend de dag van vandaag zien en 2 weken in de toekomst.
Hoe kan dit?
Dat is een goede vraag van @Ex-Netweter, is er iemand ide kan helpen zijn vraag te beantwoorden? Kijk alvast uit naar de tips.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Ik heb hetzelfde probleem. Weet je hier al een antwoord op?
@Ex-Netweter schreef:we hebben play more en kunnen op de tv gebruik maken van de terugkijk functie. Ook via yelo tv op de tablad kunnen we deze functie gebruiken.
Maar op de computer lukt het ons niet om in het verleden dingen te bekijken. We hebben we het ruime aanbod van serie en films dat vastzit aan de play more optie. Maar we zien nergens de mogelijk om terug te gaan in de tijd. De kalender laat uitsluitend de dag van vandaag zien en 2 weken in de toekomst.
Hoe kan dit?
Dit is een probleem dat vaak samengaat met de foutmelding 'er is iets foutgelopen'. De Yelo TV app is alles behalve feilloos. Kunnen we deze feedback doorsturen aan de ontwikkelaars?
Meestal ga je via yelotv.be en daar kan je inderdaad niet terug kijken omdat je op een website zit en niet via een app, spijtig wel, hopelijk in de toekomst dat dit wel kan, erger me er soms ook op omdat je op de pc wat groter beeld hebt.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dit is misschien te omzeilen door een android emulator te gebruiken. Zo kan je gewoon de android app op je pc gebruiken en genieten van de voordelen van de app.
Dat is misschien wel waar.
@Ex-Netweter @Arthur2
Het zou toch niet werken. YeloTv geeft in emulators de waarschuwing dat het apparaat geroot is. Getest met BlueStack en AndyOS.
@BertVD Thx, dat weten we ook weeral. Moet ik de moeite niet doen om het ooit zelf te proberen
IK wist wel dat het niet ging op een geroote tablet of smartphone.
@Arthur2@Ex-Netweter
Je kunt xposed installeren en RootCloak draaien.
(of Telenet kan gewoon hun zaken in orde houden).
Blijkbaar kun je gewoon de Yelo app downloaden van de Windows appstore als je W8(.1) en W10 hebt. Hiermee lukt terugkijk tv wel.
Probleem voor mijn vriendin haar laptop is dus opgelost aangezien zijn 8.1 heeft. Ikzelf heb op mijn desktop nog W7, maar dit is hier niet van belang voor mij.