Beantwoorden
Danny1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

yelo tv

sinds kort probleem met yelo tv ! wie kan het oplossen ? gebeld naar telenet maar spijtig genoeg mij niet kunnen helpen alle vragen & handelingen gedaan   getest   geen resultaat !! het volgende ---als tv speelt kan ik op de pc geen yelo tv meer kijken en wel op de ipad en iphone     schakel tv uit    kan ik na enkele seconden terug yelo tv kijken op pc maar gezamelijk lukt het niet wat voorheen wel was ! grt Danny

12 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo tv

Lukt het wel behalve de ipad met een andere pc/laptop terwijl de tv speelt? Naar wat probeer je dan precies te kijken? Krijg je een foutmelding op de pc? Hoe meer info je geeft.... hoe sneller er een mogelijke oplossing kan gevonden worden.
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Danny1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

yelo tv

heb geen andere pc of laptop// vb ;echtgenote film tv kijken ik op yelo tv voetbal (zoals voorheen) ja, u kan momenteel geen live stream tv bekijken probeer het later opnieuw .....zal eens een laptop vragen om dit uit te proberen en u dan verder berichten alvast dank

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo tv

Kort gezegd:

 

Als het ene wel kan via de app op de iphone of tablet met tegelijk tv zou het ook moeten werken wanneer je hetzelfde doet met pc en tv.

 

De vraag om met een bijkomstig toestel te proberen is om erachter te komen of het te maken kan hebben met de pc in kwestie.

 

Alle info betreffende yelo play (klik hier)

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Danny1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

yelo tv

Ja dat is hem juist ,,,,,,, alles heeft prima gewerkt tot onlangs en zal nu de pc laten nakijken
Alvast hartelijk dank grt Danny
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

yelo tv

Voor dat je de pc naar de hersteldienst stuurt, probeer eens een andere browser?


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Danny1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

yelo tv

heb ondertussen laptop uitgeprobeerd en lukte ook,dus ben ik herbegonnen van nul wat er dan wel mis kon zijn na alle hulp ea instellingen uitgetest te hebben(waarvoor dank) ben ik zopas tot een besluit gekomen wat het dan WEL is  nl: ben tot het vaststellen van het probleem (totaal niet meer aan gedacht) pc en tv te hebben verbonden met hdmi kabel     en deze losgekoppeld en probleem opgelost zo zie je hoe een mens die wat ouder is toch kleine dingen begint te vergeten ,,,als leek,,,beetje vervelend maar toch nog eens dank voor alle hulp ! Grt Danny

Mariodefraeye
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! Pageturner!

yelo tv

Hey wie kan mij helpen  vaak gebruik ik mijn iPad om programma's te programmeren (opneme)doch een klein probleem sedert gister lukt mij dat niet meer ik heb alles nagezien bekabeling instelling etc op mijn tv lukt het nog wel en via mij pc lukt mij ook doch 1opmerking er zijn geen gekoppelde toestellen graag een oplossing

Danny1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
It's your eighth party! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

yelo tv

Dag Mario

heb je  de iPad al eens uitgeschakeld  en na enkele min terug  ingeschakeld ? Kan mms oplossing zijn !

grt Danny

0 Likes
father_sha
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv

Hey, dit probleem heb ik sinds kort ook, kan niet meer aan mijn opnames en krijg steeds de melding dat dit toestel niet kan gebruikt worden om te communiceren met de digicorder. Dit liep vroeger altijd vlot en kon dus makkelijk programmeren en opgenomen films/series bekijken maar van zodra ik de filter activeer die je toont wat je kan herbekijken op de ipad krijg ik dus de foutmelding.

 

Zelfde probleem op zowel Ipad air 2 als standaard ipad , laatste yelo tv updates gedaan, reboot van zowel digicorder als ipads  en nog steeds geen verbinding mogelijk

0 Likes
father_sha
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv

aanvullend wil ik nog zeggen dat mijn digicorder interactief is (twee weken doorscrollen in tv gids is geen enkel probleem)

0 Likes
Mariodefraeye
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! Pageturner!

yelo tv

Hey sedert vorige week donderdag is alles terug oké  dit is automatisch gegaan 

0 Likes
father_sha
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

yelo tv

Niemand die een oplossing kent voor het connectie probleem met de digicorder ?

0 Likes