De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding "je abonnement is verlopen" bij Streamz

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hey, jij weer! :-) It's your second party! Leesclubje starten?

Ik heb een abbonoment op streamz, automatisch overgeschakeld van play. Maar wanneer ik iets wil kijken geeft hij nog steeds aan dat ik me moet abboneren terwijl het abboneer icoontje wel aangevinkt is wat wil zeggen dat ik dus al een abbonoment erop heb. hoe kan dit?? 

Titel gewijzigd door @Jolien5 | Vorige titel: Streamz abbonoment.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Highlighted
Professional Beetjesweter
Goed gevonden! Mooi, mooi! En we zijn vertrokken! Hey, jij weer! :-)

Ik heb hetzelfde probleem. Via yelo play app heb ik alle content. Als ik wil inloggen via de streamz app krijg ik steeds volgende melding: je abonnement is verlopen.

Ik kies inloggen via Telenet en heb al alle mogelijke accounts getest, maar steeds de melding dat abo verlopen is via streamz. Dit zowel op Android en iPhone en NVIDIA shield. 

Via digicorder en yelo app werkt alles wel prima.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Primeur! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Oplossing bij mij was, bij aanloggen op de Streamz app kies onderaan voor Aanmelden met Telenet.

indien nog problemen eerst aanmelden op mijn.telenet.be met uw telenet account, zo bent u zeker dat uw login en wachtwoord inorde is. Surf dan naar www.streamz.be en daar even aanmelden, hier kunt u ook meerdere profielen aanmaken. Niet vergeten verificatie mail versturen. Indien alles werkt via de streamz website, dan zal ook alles werken in de app.

Beantwoorden