De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen lukt niet op TV-app

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! It's your first party! Twee handen vol! Hoort wie klopt daar?

Ik heb deze week een mail gekregen met de melding dat ik de nieuwe Telenet TV-app  mocht testen.

Ik heb de android versie geinstalleerd maar als ik inlog krijg ik de melding:

'U heeft momenteel geen actieve digitale televisie'

Ik ben nochtans Wigo klant en de Yelo app werkt wel met mijn login.

Enig idee wat er fout gaat?

0 Likes
3 reacties
Highlighted
Freshman Meesterweter
De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! It's your third party!

De tv-app werkt samen met de tv-box. Als uw yelo app nog werkt geeft dat aan dat uw tv-box blijkbaar niet actief is. Bellen naar Telenet is de boodschap.

Groeten

Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Highlighted
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! It's your first party! Twee handen vol! Hoort wie klopt daar?

ik heb de nieuwe TV Box niet, enkel digicorder en die is geactiveerd

0 Likes
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@dsenseb, vermoedelijk heb ik jouw gegevens maandag foutief doorgegeven om asap communicatie te krijgen over de nieuwe TV-app. Ik zag je regelmatig reageren over de nieuwe TV-box en dacht daardoor dat je er thuis één had staan. Mag je dus negeren. De nieuwe TV-app kan je ook best verwijderen als je geen TV-box hebt, die werkt dan inderdaad niet. 

Sorry voor de verwarring! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.