Beantwoorden
hvdcrone
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Koppeling met Gmail i.p.v. Telenet e-mailadres

Geen idee of dit de juiste plaats is, ik heb een login bij "mijn telenet" gekoppeld aan mijn klantnummer, en hiervoor ook een eigen email adres (gmail.com). Voor de netweters log ik ook aan met dit profiel; maar ik kon om één of andere reden mijn (eigen) email adres niet gebruik. dus voorlopig maar met telenet-email adres geconfigureerd, maar had dit graag op mijn gmail adres gezet. ik krijg echter telkens melding dat mijn gmail-adres al in gebruik is (is dus NIET het geval). 

 

wie kan hiermee helpen?

0 Likes
3 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Koppeling met Gmail i.p.v. Telenet e-mailadres

Ik heb hetzelfde voorgehad met een @outlook.be login. Ik heb een 2de login moeten aanmaken met een @telenet.be adres om alles werkend te krijgen. Dan om de @outlook.be login verwijderd te krijgen, man man man....

Ze hebben hem,dan toch bij Telenet verwijderd gekregen.😎

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Koppeling met Gmail i.p.v. Telenet e-mailadres

@hvdcrone, even om zeker te zijn: wil je jouw Telenet login koppelen aan jouw Gmail adres of gaat het enkel over de communicatie die je krijgt vanop De Netweters? 

Ik stel deze vraag even, gezien ik je met het laatste zelf verder kan helpen. Als het effectief over een Telenet login gaat of Mijn Telenet, ga ik vanop De Netweters niets voor je kunnen wijzigen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
hvdcrone
Freshman Weetjesweter
Berichten: 21
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Koppeling met Gmail i.p.v. Telenet e-mailadres

Gaat om de netweter login/email. Mijn "mijn telenet" login is wel degelijk mijn juiste email adres (@gmail.com) maar dit zou voor de netweters ook zo moeten zijn.

0 Likes