Beantwoorden
Hvdv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Yelo Play: programma starten vanuit tv- gids lukt niet

Een programma starten vanuit het tv-gids  lukt niet.

Via TV-kijken lukt het wel, maar ik vind het overzicht niet zo handig.

Samsung. Tablet S4 ,android 9

Tags (2)
0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play: programma starten vanuit tv- gids lukt niet

@Hvdv 

Kan je een paar zaken verduidelijken?

Heb je een Digicorder of een TV-Box?

Gebruik je de YeloPlay app of de Telenettv app (je tag is Telenet Mobile)?

Heb je het over een zender in het basisaanbod of niet?

Gaat het over een programma dan je rechtstreeks wil kijken of is het in het verleden?

Graag voorbeelden van welke zender, welke uitzending (datum + uur) die niet lukken.

0 Likes
Hvdv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Yelo Play: programma starten vanuit tv- gids lukt niet

Digibox, yeloplay,app android, direct tv kijken in basisaanbod., alle zenders, via het scherm tv gids, openen niet bij aantikken.

Kan ze wel openen via scherm tv-kijken (volgende aantikscherm)
Mvg
Hvdv

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play: programma starten vanuit tv- gids lukt niet

@Hvdv 

Met mijn tablet Samsung S3, Android 9, Yelo Play app:

Ik klik nu op Animalitis (vrt 1), krijg een nieuw scherm met de verschillende afleveringen. Ik klik opaflevering 3 (staat gemerkt met 'Life'). Ik krijg een nieuw scherm Life kijken: Dit toestel, Mijn Digicorder.

Ik tik op Mijn Digicorder, ik krijg nu de melding Toestel inschakelen, en terwijl ik deze tekst intik is toestel en tv aan en ik kan dat life bekijken.

Opdat dit zou werken moet je uiteraard ingelogd zijn. Controleer dat ook eens.

0 Likes
Hvdv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Yelo Play: programma starten vanuit tv- gids lukt niet

Tot aan het scherm met de afleveringen alles ok. Dan tikken op live kijken, gebeurt niets. Verspringt niet, geeft geen keuze tv of digibox.

 

BTW op de S3 tablet van mijn vrouw , no problem.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Yelo Play: programma starten vanuit tv- gids lukt niet

Je kan proberen met uit te loggen uit de app, de cache van de app te wissen, tablet volledig uit, terug opstarten en opnieuw proberen. 

0 Likes