Beantwoorden
HWO
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Airpods 3rd Gen (MagSafe oplaadcase) niet geleverd

Op 28/03 Airpods 3rd Gen besteld, tot op vandaag niet geleverd, ze zouden niet op voorraad zijn. Toen we ze bestelden waren ze wel op voorraad.

Ondertussen al verschillende keren gechat, met oa als antwoord 'je zal de bestelling inderdaad snel mogen verwachten', niet dus. Laatste chat werd zelfs niet meer beantwoord.

Dan klacht ingelegd met de vraag wanneer we onze bestelling mogen verwachten. Hierop werd ik gebeld en ze gingen dit doorgeven aan de juiste dienst en de belofte dat ik dezelfde dag of de dag nadien zou opgebeld worden. Er heeft niemand gebeld.

Ondertussen opnieuw klacht ingelegd, benieuwd of er respons komt waar we iets aan hebben.

We krijgen alleen mails met 'sorry, je bestelling komt later dan verwacht', zonder verdere details waar je iets aan hebt, dus ook geen levertermijn.

De airpods zijn wel betaald en het geld is allang van de rekening.

Verder is er denk ik een foutje op hun site want wij hebben zogezegd de airpods 3rd Gen met MagSafe oplaadcase gekocht aan een goedkopere prijs dan deze met lightning oplaadcase, terwijl op elke andere site deze met MagSafe oplaadcase de duurste is... Beide zijn momenteel niet op voorraad (ze hebben ondertussen de voorraadstatus wel aangepast op hun site), dus het maakt niet uit, maar voor mij zou airpods met lightning oplaadcase voldoende zijn, moesten die op voorraad zijn.

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Airpods 3rd Gen (MagSafe oplaadcase) niet geleverd

@HWO via De Netweters kunnen we geen klantendossiers bekijken en hebben we dus geen zicht op Klantenprijs bestellingen of de status ervan. Je neemt best opnieuw contact op met de klantendienst telefonisch of via WhatsApp of Messenger. Hopelijk worden je AirPods snel geleverd!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Airpods 3rd Gen (MagSafe oplaadcase) niet geleverd

Als er geen leveringstermijn is afgesproken geldt automatisch een leveringstermijn van 30 dagen.
Dus wanneer je 30 dagen na de bestelling niets ontvangen hebt, dan eis je je geld terug met als argument dat de wettelijke leveringstermijn overschreden is.

Iets verkopen aan iemand dat je niet in je bezit hebt, vind ik een laakbare handelspraktijk!

HWO
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Airpods 3rd Gen (MagSafe oplaadcase) niet geleverd

Dankjwel voor deze info, dan hebben ze nog een week. Heb gisteren nog maar eens gebeld met Telenet, ze weten niks en kunnen niets doen, ze wouden mij ook niet doorverbinden naar de dienst die wel iets zou kunnen weten, zogezegd omdat zij ook niet meer kunnen vertellen dan dat de voorraad uitgeput is. Het kan er in mijn hoofd niet in dat degenen die de bestellingen opvolgen gewoon niets weten, niet of ze dan al een bestelling hebben geplaatst om hun voorraad aan te vullen, niet wanneer die bestelling er zal zijn en geen leverdatum kunnen geven naar mij toe. Het gesprek liep echt gewoon in cirkeltjes zonder uitkomst (behalve een tegemoetkoming van 10 euro op het Telenet abonnement). Toen ik vroeg hoe het dan zat om de bestelling te annuleren, dat kan alleen door de bestelling aan de deur te weigeren, dan pas zetten ze ook de procedure in gang om je geld terug te krijgen...

0 Likes