Op 28/03 Airpods 3rd Gen besteld, tot op vandaag niet geleverd, ze zouden niet op voorraad zijn. Toen we ze bestelden waren ze wel op voorraad.
Ondertussen al verschillende keren gechat, met oa als antwoord 'je zal de bestelling inderdaad snel mogen verwachten', niet dus. Laatste chat werd zelfs niet meer beantwoord.
Dan klacht ingelegd met de vraag wanneer we onze bestelling mogen verwachten. Hierop werd ik gebeld en ze gingen dit doorgeven aan de juiste dienst en de belofte dat ik dezelfde dag of de dag nadien zou opgebeld worden. Er heeft niemand gebeld.
Ondertussen opnieuw klacht ingelegd, benieuwd of er respons komt waar we iets aan hebben.
We krijgen alleen mails met 'sorry, je bestelling komt later dan verwacht', zonder verdere details waar je iets aan hebt, dus ook geen levertermijn.
De airpods zijn wel betaald en het geld is allang van de rekening.
Verder is er denk ik een foutje op hun site want wij hebben zogezegd de airpods 3rd Gen met MagSafe oplaadcase gekocht aan een goedkopere prijs dan deze met lightning oplaadcase, terwijl op elke andere site deze met MagSafe oplaadcase de duurste is... Beide zijn momenteel niet op voorraad (ze hebben ondertussen de voorraadstatus wel aangepast op hun site), dus het maakt niet uit, maar voor mij zou airpods met lightning oplaadcase voldoende zijn, moesten die op voorraad zijn.