Beantwoorden
Kerstens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Al 5 dagen "bezorgmoment niet bekend" bij levering

Pakket (iPhone 11 64GB) met Track&Trace is na 7 dagen nog steeds niet geleverd. Eerst een mail aangekregen dat dit vrijdag geleverd zou worden, dan een mail aangekregen dat dit met vertraging geleverd zou worden op zaterdag. Als ik nu ga kijken krijg ik al 5 dagen "bezorgmoment onbekend" te zien. Heb al naar PostNL gebeld en zij zeggen me dat ik contact op moet nemen met de afzender (Telenet dus) omdat het pakket vaststaat in hun depot. Dit heb ik inmiddels gedaan en zij weten ook niet waar men pakket is en wanneer het aankomt. Wie kan er mij dan wel zeggen wanneer mijn pakket eindelijk gaat aankomen? Bij Telenet zeggen ze steeds dat ze "een case aanmaken en dat ik geduld moet hebben". Iemand raad?

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Al 5 dagen "bezorgmoment niet bekend" bij levering

Ik zie dat dit topic nog onbeantwoord bleef. Kan iemand @Kerstens verder helpen met zijn vraag?


Groeten,
Marianne

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Al 5 dagen "bezorgmoment niet bekend" bij levering

@Kerstens 

Je kan dat het beste als fraude aangeven. Er is een link bijgevoegd die je eens kan volgen.

https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/nl/vragen/1

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Al 5 dagen "bezorgmoment niet bekend" bij levering

@Ex-Netweter ik denk dat zoals @Kerstens al zei.

de afzender is eigenaar van het pakket tot de aflevering, bij de aflevering is de bestemming eigenaar van het pakket.

Dus bellen naar Telenet om te vragen waar jou pakketje is @Kerstens !