Beantwoorden
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Galaxy S22 ultra: fout op site Telenet webshop?

Ik denk eraan de S22 ultra met 256 GB of 512 GB opslagruimte te kopen. Tot mijn verbazing staat bij beide toestellen dat ze 8 GB RAM hebben.

Klopt dat? Ik dacht dat die toestellen altijd 12 GB RAM hebben. Volgens mij bestaat de combinatie 256 GB/512 GB met 8 GB RAM niet.

0 Likes
5 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Galaxy S22 ultra: fout op site Telenet webshop?


@Evdb  schreef:

Ik denk eraan de S22 ultra met 256 GB of 512 GB opslagruimte te kopen. Tot mijn verbazing staat bij beide toestellen dat ze 8 GB RAM hebben.

Klopt dat? Ik dacht dat die toestellen altijd 12 GB RAM hebben. Volgens mij bestaat de combinatie 256 GB/512 GB met 8 GB RAM niet.


Hey @Evdb, bedankt om dit te melden. Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb dit intern doorgegeven zodat ze dit kunnen aanpassen op de klantenprijs-website.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Galaxy S22 ultra: fout op site Telenet webshop?

De Bluetooth-versie klopt ook niet. Die moet 5.2 zijn (er staat 5.0).

0 Likes
Reservoir_Dog
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Galaxy S22 ultra: fout op site Telenet webshop?

Ik denk er ook aan om deze hier te bestellen, heb je al ervaringen met de telenet webshop? Ik bedoel goed op tijd enz, geen problemen mee gehad ooit?

 

Mvg

0 Likes
Evdb
Experienced Meerweter
Berichten: 97
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Galaxy S22 ultra: fout op site Telenet webshop?

Tot op heden heb ik er nog geen problemen mee gehad. Die prijs is wel zeer interessant...

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Galaxy S22 ultra: fout op site Telenet webshop?


@Reservoir_Dog  schreef:

Ik denk er ook aan om deze hier te bestellen, heb je al ervaringen met de telenet webshop? Ik bedoel goed op tijd enz, geen problemen mee gehad ooit?

 


@Reservoir_Dog Ik heb 2 jaar geleden mijn Samsung ook via de klantenprijs gekocht. Sowieso al een mooie korting + gratis earbuds en dan nog eens 100 euro cashback bij Samsung zelf toen. Had hem s'avonds besteld en de dag nadien al in huis. 😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.