41896
netweters
|
18407
gesprekken
|
19891
vragen
|
Hoe moet ik mijn smartphone Wiko opnieuw registreren na operatiorwissel? Alle gegevens staan er in maar na bevestiging krijg ik het bericht dat er een fout is opgetreden nl dat er geen internetverbinding is terwijl wifi aan staat
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: wiko Vieuw3 lite
Opgelost! Ga naar oplossing.
In principe staat uw wifi verbinding los van de operator. Niets belet u om zelfde SSID en bijhorend wachtwoord te gebruiken bij een andere operator.
Met Wifi verbonden is één zaak, geen internetverbinding is een ander. Soms volstaat het om uw wifi verbinding te onkoppelen en dan opnieuw aansluiten door bijvoorbeeld Wifi uit en dan Wifi aan. Als je meer dan één wifi netwerk in je bereik hebt, kan je ook een ander wifi netwerk kiezen en daarna terug het uwe.
heb thuis wifi en toch krijg ik telkens de vermelding : geen internetverbinding
a dit proberen, Laat weten als het lukt
hartelijke dank voor de help ! Wiko toestel is eindelijk geregistreerd , nu ben ik gerust,
Natuurlijk heb ik nog een probleem mijn hoorapparaten Starkey zijn via koppeling met Thrive app regelbaar met smartphone, maar de koppeling lukt niet, Heb het al via vorige tip geprobeerd , App ook al opnieuw geïnstalleerd maar niks, Hopelijk kent iemand de truc om dit in orde te brengen
Misschien doe ik dit dubbel maar : dikke merci , het is gelukt
Het lukt inderdaad met de gekregen tip, alhoewel tijdelijk, Na een week krijg ik dezelfde melding opnieuw waarna ik de truc herhaal en weer een week verder kan
Nu heb ik nog een probleem : mijn hoorapparaten Starkey zijn-via koppeling met Thrive app- regelbaar met smartphone, maar de koppeling lukt niet, Heb het al via vorige tip geprobeerd , App ook al opnieuw geïnstalleerd maar niks, Hopelijk kent iemand de truc om dit in orde te brengen