Beantwoorden
Berry
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen link meer in screenshots bij Samsung Galaxy A71

Ik heb bij mijn Samsung Galaxy A71 geen knop meer in de screenshots waarbij ik naar de betreffende website kan gaan. Bij mijn A70 had ik dit wel. Ik heb het wel aangevinkt bij afbeeldingen, instellingen, opties weergeven. 

Ik gebruikte deze knop/ link wel vaker.

Wie kan me helpen hiermee?

 

Titel gewijzigd door Giverny(mod) I Vorige titel: URL in screenshot Samsung A71

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen link meer in screenshots bij Samsung Galaxy A71

@Berry  als je naar je gallerij gaat waar je foto's in staan en tikt op een foto zal die zich zo gezegd openen. Van boven staat in de rechterhoek een oogje en als je daar op tikt zal je naar een website gaan. Is dit wat je bedoeld ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Berry
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Geen link meer in screenshots bij Samsung Galaxy A71

Hoi Patrick, je bedoelt Bixby Vision. Dit werkt op de afbeelding zoals Google lens volgens mij. Ik bedoel eigenlijk de knop onderaan de screenshot " ga naar website" zodat je exact naar die locatie gaat waar je destijds de screenshot gemaakt had. Een " ingebakken URL" dus. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen link meer in screenshots bij Samsung Galaxy A71

@Berry  dat heb ik niet direct gevonden. Heb zelf ook een A71 maar gebruik die enkel als tweede toestel maar ik zal nog eens kijken of ik er iets van vindt. Nu zal het niet gaan aangezien ik zo meteen moet vertrekken maar zodra ik tijd heb zal ik eens zien. Misschien zijn er nog andere Netweters die je als nog kunnen helpen in de tussen tijd.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.