Beantwoorden
OV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Leveringsdatum iPhone SE al enkele malen gewijzigd

De vraag blijft, waar is mijn pakje, jullie hebben al verschillende malen de leveringsdatum aangepast.
Bestelling op 6/11 mijn nieuwe iphone SE in de telenetshop - de eerste mail 6/11 levering op 7/11 maar dan toch geen levering - 2de mail 7/11 de levering gaat door op 9/11 en kijk GEEN Levering dan toch even bellen met telenet helpdesk, zij maken gelijk hun protocol hun aangeeft een dossier op voor de 2de lijnshelpdesk - 3de mail 9/11 levering gaat toch niet door maar op 10/11 en tijk weer GEEN Levering - 4de mail op 10/11 levering op 12/11 GEEN levering. nu staat er nog enkel 11 november 11:21 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Bezorgtijd nog onbekend.  Na verschillende keren te bellen met de helpdesk en PostNL sta ik nog altijd even ver.  Iedereen heeft begrip maar er komt geen reactie vanuit Telenet. Na 10 werkdagen heb ik nog maar eens gebeld, ik zal het doorgeven is de standaard zin geworden.  Wanneer gaat telenet haar verantwoordelijk nu eens eindelijk opnemen en mij een oplossing bieden. 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: online aankopen bij telenet

0 Likes
1 reactie
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Leveringsdatum iPhone SE al enkele malen gewijzigd

@OV 

Helaas gaan we u hier niet direct kunnen helpen.

De meesten die hier aanwezig zijn werken niet voor Telenet en zijn dus niet in de mogelijkheid om daarbij te helpen.

Je zou wel een klacht kunnen indienen bij de ombudsdienst voor consumentenklachten.

https://consumentenombudsdienst.be/nl/klachtenformulier

Zulke geschiedenis geeft wel een gevoel van machteloosheid.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.