Beantwoorden
neuralyzer
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Gespreid betalen voor zelfstandige

Ik heb vernomen dat het mogelijk is om aan 0% interesten gespreid te betalen gedurende twee jaar. Ik ben bij telenet langsgeweest en ze hebben me verteld dat dit enkel voor particulieren is. Dit zou toch ook voor zelfstandigen moeten kunnen. Maandelijks via factuur? Kan iemand me hier misschien meer over vertellen? Alvast bedankt.

5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@neuralyzer 

Normaal moet dit kunnen ook voor zelfstandige dat mag geen probleem zijn. Heb eens gekeken in dit artikel maar daar staat nergens dat het enkel voor particulieren is. Zou gewoon eens terug gaan of bevraag je eens via de klantendienst. 

Zoals ik het kende maakte dit geen verschil tussen een zelfstandige of particulier , tenzij de regels veranderd zijn. Maar als dat zo is dan word het dringend tijd de pagina ook aan te passen. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janvier123
Experienced Meerweter
Warming up? De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Het artikel staat onder "residential" en niet onder "business".

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Janvier123 

Waar dit artikel staat is niet van belang lijkt me. 

Als het enkel en alleen voor de particulieren klant is dan moet men dat er wel bij zetten. Nu is dit totaal niet duidelijk en zegt het artikel dat dit voor elke klant is binnen Telenet. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@patrick37  schreef:

Waar dit artikel staat is niet van belang lijkt me. 

Dat is wel van belang hé.

Als je onder residentiëel kijkt staan er nog veel zaken die alleen voor particulieren zijn, onder andere de abonnementsformules vb One/OneUp ...

Dat zal wellicht een voorwaarde zijn van de kredietverlener die met Telenet samenwerkt?

Het gaat hier niet over gespreide betaling van de telecom factuur, maar over de aankoop (op krediet) van toestellen.

Geld lenen aan een zelfstandige heeft andere consequenties (BTW, fiscaal, ...)

neuralyzer
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Er is me in de telenet winkel verteld dat dit enkel van toepassing is op particulieren. Maar is het dan echt niet mogelijk om deze te krijgen als zelfstandige en maandelijks een factur te krijgen?