24818
netweters
|
152925
antwoorden
|
20752
vragen
|
Ik heb op mijn nieuwe samsung galaxy A41 een gezichtsherkenning gemaakt, maar die is niet ok.
Hoe kan ik die gezichtsherkenning verwijderen en opnieuw instellen ?
Dit is blijkbaar niet mogelijk op de A41 ....
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Framboos Probeer dan eens dit: Ga naar Instellingen > Apps en daarna staat daar ergens uw apps met zo'n stippellijn er naast en daar naast staat een icoontje met een pijltje erop druk daarop en schakel daarna systeemapps weergeven in. Ga dan tussen al die apps FaceService vinden. Als je FaceService hebt gevonden druk daarop en druk daarna op opslag en dan op cache legen.
je kan ook het volgende doen: Ga naar het instellingenmenu van je smartphone, tik op Beveiliging en ga vervolgens naar Smart Lock. Je smartphone zal naar je pincode of patroon vragen om zich ervan te verzekeren dat jij de eigenaar van het toestel bent. Vervolgens kom je in een menu terecht, waar je op Vertrouwd gezicht moet tikken. Je kan die daar normaal gezien verwijderen en terug aanmaken.
Bedankt voor je antwoord maar...
noch FaceService noch Vertrouwd gezicht zijn terug te vinden bij de A41
Misschien is het op reen andere manier mogelijk ?
Als er echt geen andere mogelijkheid is of bestaat kan je ook je toestel terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Dan kan je alles opnieuw instellen wel rekening houdend dat je ook je apps er dergelijke opnieuw moet instellen.
Instellingen > Biometrie en beveiliging > Gezichtsherkenning > ...
Joepie !
Gevonden.
Dank je wel allemaal.