Levering iPhone 14 Pro
Wij hebben 26 oktober een iphone pro 128GB besteld, toen was de levertijd 4-6 weken, begrijpelijk gezien de problemen die er op dat moment waren. Dus wij wachten geduldig af 6 weken later nog niets geen nieuws, geen extra informatie, niets. Dus wij wachten nog wat langer, 8 weken later was de eerste keer dat we naar telenet belden, hier wisten ze natuurijk niets meer te vertellen dan we zelf al wisten dat ze er niet meer over konden zeggen en dat het probleem bij apple ligt. Wij dus nog wat meer wachten. Week 10 bellen we nogmaals daar wordt dan eindelijk 'geholpen' er wordt een dossier opgemaakt voor de leverancier die voor telenet levert. Die gingen ons dezelfde dag nog opbellen om meer info te geven. Niet dus... nu zijn we nog 1.5 later en belde ik gisteren nogmaals naar telenet, daar leek licht aan het einde van de tunnel, de iphone zou deze week nog geleverd worden en ik ging dezelfde dag nog een track & trace code ontvangen. Niet dus..., vandaag bel ik dan nog maar eens naar telenet waar ze mij vertellen dat er enkel maar gezegd werd dat een track & trace zou gestuurd worden om mij af te schudden?? En dat het probleem nog steeds bij apple ligt. Dus eigenlijk liegt telenet liever tegen hun klanten om ze stil te houden dan ze iets van bruikbare informatie geven? Ik snap dat er leverproblemen waren maar ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en als je nu bij apple zou bestellen wordt die deze week nog geleverd. Dus dan ligt het probleem toch niet meer bij apple? Zelf proximus kan ze deze week nog leveren...
Zijn hier nog mensen die rond eind oktober een iphone 14 pro besteld hebben en nog steeds aan het wachten zijn?
- Labels:
-
iPhone