Beantwoorden
Laurens_
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Levering iPhone 14 Pro

Wij hebben 26 oktober een iphone pro 128GB besteld, toen was de levertijd 4-6 weken, begrijpelijk gezien de problemen die er op dat moment waren. Dus wij wachten geduldig af 6 weken later nog niets geen nieuws, geen extra informatie, niets. Dus wij wachten nog wat langer, 8 weken later was de eerste keer dat we naar telenet belden, hier wisten ze natuurijk niets meer te vertellen dan we zelf al wisten dat ze er niet meer over konden zeggen en dat het probleem bij apple ligt. Wij dus nog wat meer wachten. Week 10 bellen we nogmaals daar wordt dan eindelijk 'geholpen' er wordt een dossier opgemaakt voor de leverancier die voor telenet levert. Die gingen ons dezelfde dag nog opbellen om meer info te geven. Niet dus... nu zijn we nog 1.5 later en belde ik gisteren nogmaals naar telenet, daar leek licht aan het einde van de tunnel, de iphone zou deze week nog geleverd worden en ik ging dezelfde dag nog een track & trace code ontvangen. Niet dus..., vandaag bel ik dan nog maar eens naar telenet waar ze mij vertellen dat er enkel maar gezegd werd dat een track & trace zou gestuurd worden om mij af te schudden?? En dat het probleem nog steeds bij apple ligt. Dus eigenlijk liegt telenet liever tegen hun klanten om ze stil te houden dan ze iets van bruikbare informatie geven? Ik snap dat er leverproblemen waren maar ondertussen zijn we bijna 2 maand verder en als je nu bij apple zou bestellen wordt die deze week nog geleverd. Dus dan ligt het probleem toch niet meer bij apple? Zelf proximus kan ze deze week nog leveren...
Zijn hier nog mensen die rond eind oktober een iphone 14 pro besteld hebben en nog steeds aan het wachten zijn?

28 reacties
Ex-Netweter
 

Levering iPhone 14 Pro


@hannestr  schreef:

Dag Raf 

 

Inderdaad had ik de iphone al besteld toen hij WEL nog op voorraad stond...


Oké, "op voorraad" besteld en na 10 weken niet ontvangen is een duidelijke overtreding van de wettelijke leveringstermijn van 30 dagen.
Ik zou het zelfs oplichting durven noemen, de bestelling annuleren en onmiddellijk je betaling terugeisen is echter het enige wat je daaraan kan doen. Je hebt dan nog steeds geen nieuwe iPhone maar wel een pak geld terug waarmee je veel leukere dingen kan doen.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

Betaal nooit vooraf,betaal gewoon bij levering.

Zijn ze niet akkoord is het hun probleem.

0 Likes
Dekes
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Levering iPhone 14 Pro

Hier net hetzelfde, op 27/10 een iphone 14 pro max zilver 256g besteld en nog steeds niets ontvangen of iets van duidelijke communicatie. Is ongelofelijk voor zo een firma. 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Levering iPhone 14 Pro

Makkelijk gezegd als je gebruik wil maken van de korting als klant 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

Ik zou zolang niet wachten er zijn Iphone in overvloed,veel beterkoop en even goed.

Apple die naam(reclame) moet ook betaald worden.Net zoals Coca-Cola.

Gewoon halen in 'n electro zaak en betalen bij ontvangst.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Levering iPhone 14 Pro

En de korting is veel, anders is het ( iphone 14 pro 1299 euro )

beter even wachten .

Voor de samsung s23 zijn er ook al te korten en de verkoop van  feb moet  nog starten

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

10% korting voor Telenet klant en dan verdiend Telenet zelf er nog een goed aan.

Als je iemand kent met een BTW nummer,of HR,die betaalt geen 25% BTW.

En haal het toestel zelf af in 'n shop waar ze het aanbieden.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Levering iPhone 14 Pro

Voor 10 % doe je dit niet het is veel meer

Op werk heeft 6/10 een toestel van telenet  (duur toestel)

en hoe hoger het bedrag hoe hoger de korting

op een toestel van 200 euro kan je niet veel korting geven

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Levering iPhone 14 Pro

Als je dat toestel los koopt bij Telenet zonder abbonement is dat 1199 euro in plaats van 1329euro

De inkoop prijs voor providers is zowat -40%

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Levering iPhone 14 Pro

Ik veronderstel dat de meeste ondertussen hun toestel gekregen hebben. Ik heb gisteren 18/1 een 14 Pro 128 paars besteld en toestel is vandaag al geleverd 🙂

 

Mrt2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Levering iPhone 14 Pro

Ik denk dat dat per model afhangt, ik zie op de shop ook dat enkele al in stock zijn. Zelf een  gouden 128gb (pro niet pro max) besteld 5/11 en nog steeds niets

0 Likes
Dekes
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Levering iPhone 14 Pro

Gisteren mijn bestelde iphone 14 pro zilver 256gb ontvangen en die was besteld op 26/10/2022.

lang moeten wachten maar toch tevreden dat hij er eindelijk is.

Nis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Levering iPhone 14 Pro

Op 15/11 een gouden iPhone 14 Pro besteld maar heb nog steeds niets ontvangen 😞 

Op andere websites is deze al beschikbaar dus ik kan alleen maar hopen dat het de komende weken aankomt. 

0 Likes
Mrt2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Levering iPhone 14 Pro

Vandaag mail ontvangen met track & trace, gouden 14 pro besteld op 5/11. Hopelijk komt de jouwe ook snel!

0 Likes